English
به خانه سینما خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 

اخبار

با تقدیر از فیلم های " خوب ، بد، جلف " و " آباجان " فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» بهترین فیلم از نگاه تماشاگران سی و پنجمین جشنوره فیلم فجر شد.

با تقدیر از فیلم های " خوب ، بد، جلف " و " آباجان " فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» بهترین فیلم از نگاه تماشاگران سی و پنجمین جشنوره فیلم فجر شد.
در بخش اهدای سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما روی صحنه دعوت شد و اظهار داشت:

فکر می‌کردم امشب باید نکته‌هایی را اعلام کنم ، اما جوان‌هایی که روی صحنه‌ آمدند ، بسیاری از حرف ها را زدند. از بزرگترها بخواهید برای سینمای ایران اسپند دود کنند چون باید آرزوی چشم بد دور از سینمای کشورمان داشته باشیم.
وی تاکید کرد که تا ۶ صبح امروز جمع‌آوری آرای تماشاگران ادامه داشته و سه فیلم  در این بخش معرفی می‌ شود. دو فیلم تقدیر می‌شوند و یک فیلم سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را دریافت می‌کند .
شاهسواری بیان کرد:  مدیر و اعضاء ستاد انتخاب فیلم از نگاه تماشاگران جشنواره به عنوان امانت‌دار رای مردم در این رای‌گیری‌ها بودند و با اینکه انواع ناسزاها را در این مسیر شنیدند،  نه حرفی زده‌اند و نه گله ای خواهند کرد. همچنین از روز شنبه هر کدام از تهیه‌کننده‌ها که خواستند می‌توانند برای دریافت اطلاعات آرا در خانه سینما  حضور پیدا کنند. فیلم «خوب، بد، جلف» به تهیه‌کنندگی محسن چگینی و عبدالله اسکندری و فیلم «آباجان» به تهیه‌کنندگی هاتف علیمردانی در این بخش شایسته تقدیر بودند. و سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر اهداء می شود به فیلم " ماجرای نیمروز " به تهیه کنندگی  سید محمود رضوی.

هاتف علیمردانی که یکی از تقدیر شوندگان این بخش بود  با حضور روی صحنه جایزه این بخش را به فاطمه معتمدآریا تقدیم کرد و گفت: قاعده بازی این است که داور‌هایی وجود دارند که سلیقه مخصوص خودشان را دارند، من هفت سال است که در این جشنواره حضور دارم و گاهی فیلم‌هایم دیده شده و گاهی نه، اما چیزی که یاد گرفتم احترام به هیئت داوران بوده است. همچنین از آقای ایوبی تشکر می‌کنم که چهار فیلم را در دوران ایشان ساختم و فضای خوبی برای ساخت اثر داشتم.
عبدالله اسکندری نیز  به نیابت از محسن چگینی به روی سن آمد نیز از همه حاضران در سالن تشکر کرد و گفت: آرزو می‌کنم سینمای ما روز به روز پیروزتر شود.
در نهایت سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران تعلق گرفت به سیدمحمود رضوی برای فیلم ماجرای نیمروز.

آرای تماشاگران سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر روز آخر22

۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ۱۱:۲۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500