English
به خانه سینما خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 

اخبار

موفقیت های پی در پی یک همکار صنفی

موفقیت های پی در پی یک همکار صنفی
چندی است همکار گرامی مان سید علی قائم مقامی، عضو شورای مرکزی و نایب رییس انجمن مدیران تولید سینمای ایران به پاس اهتمام و تلاش‌ هایش در عرصه مدیریت تولید پروژه های بزرگ سینمایی مورد تقدیر جشنواره ها، مراکز و سازمان های مختلف قرار می گیرد.

خانه سینما ضمن تبریک این مجموعه موفقیت ها، توفیقات بیشتری را برای این همکار صنفی آرزو می کند. تقدیر ویژه سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر به خاطر تلاش در ارتقای امر تولید در سینمای ایران برای مدیریت تولید دو فیلم فاخر "رستاخیز" و "چ" - دیپلم افتخار بهترین مدیریت تولید از شانزدهمین جشن بزرگ سینمای ایران برای فیلم "چ" - دیپلم افتخار از هشتمین جشن بزرگ انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران برای مدیریت تولید دو فیلم بزرگ "رستاخیز" و "چ"- لوح تقدیر بهترین مدیر تولید از بخش تجلی اراده ملی جشنواره فیلم فجر برای مدیریت تولید دو فیلم "رستاخیز" و "چ" - تقدیر فرماندهی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای مدیریت تولید فیلم "چ"- دریافت لوح تقدیر از معاونت امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح برای مدیریت تولید فیلم "چ" و ... از جمله جوایزی است که وی اخیراً دریافت کرده است.

سید علی قائم مقامی متولد سال 1347 در تهران است و از سال 71 وارد سینمای حرفه ای شده و تا کنون مدیریت تولید فیلم های "شب یلدا"، "نسل سوخته"، "دارا و ندار"، "به رنگ ارغوان"، "کلاه قرمزی و بچه ننه"، "رستاخیز"، "چ" و... بوده است.
۵ آبان ۱۳۹۳ ۱۷:۳۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500