English
به خانه سینما خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 

اخبار

در پی بازگشت روز سینما به تقویم رسمی کشور: قدردانی مدیر عامل خانه سینما از دکتر علی جنتی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی)

در پی بازگشت روز سینما به تقویم رسمی کشور:  قدردانی مدیر عامل خانه سینما  از دکتر علی جنتی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی)
 
 

محمد مهدی عسگر پور(مدیرعامل خانه سینما) طی نامه ای از دکتر علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بابت قرار گرفتن مجدد روز سینما در متن تقویم رسمی کشور ، قدردانی کرد. متن این نامه به شرح زیر است:

 

جناب آقای دکتر علی جنتی

وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی

با سلام

احتراماً،  از سال 1379 عادتمان بود که همه ساله روز ملی سینما را جشن بگیریم و هنرـ صنعتی که پرچمدار فرهنگ میهن اسلامی مان است را به همراه مردم این دیار گرامی بداریم.

لیکن نابخردی تصدی گری هنری از سال 1391 ما را از پرداختن به این مهم محروم ساخت و اهمیت سینما را از متن تقویم رسمی کشور به ضمیمه کشاند تا گامی در جهت حذف آن باشد، اگر چه سینماگران و اهالی فرهنگ و هنر کشور همواره در جان و دل شان این روز را گرامی می داشتند.

تدبیر جنابعالی در اعلام بازگشت مجدد این روز به تقویم رسمی کشورمان و عملی شدن آن به فاصله کمتر از دو ماه در تاریخ چهارم آبان ماه 1393 بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و اینکه از سال آینده، تقویم رسمی کشور در تاریخ 21 شهریورماه، روز سینما را در بر خواهد داشت موجب خرسندی و امیدواری سینماگران و اهالی فرهنگ و هنر سرزمین مان شد.

اینجانب به نمایندگی از جامعه اصناف سینمای ایران تدبیر و درایت حضرتعالی را برای این تصمیم هوشمندانه قدر دانسته و از سوی اعضای شریف خانه سینما از شما ، رئیس محترم سازمان سینمایی و دبیر محترم شورای فرهنگ عمومی سپاسگزارم.

 

محمد مهدی عسگرپور

مدیر عامل



۶ آبان ۱۳۹۳ ۱۲:۵۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500