English
به خانه سینما خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 

اخبار

سینما فلسطین برای برگزاری جشنواره‌ای جهانی تجهیز شد

سینما فلسطین برای برگزاری جشنواره‌ای جهانی تجهیز شد
مدیر سینما فلسطین تهران از تغییر و تحولات و اقدامات انجام شده در این سینما برای برگزاری جشنواره جهانی فیلم فجر خبر داد. علی رضایی مدیر سینما فلسطین درباره اقداماتی که در راه برگزاری سی‌وپنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر در این سینما انجام شده است، گفت: ما پیش از برگزاری هر جشنواره‌ مهمی که در سینما فلسطین برگزار می‌شود، یک سری اقدامات از جمله سرویس کردن دستگاه‌ها و رفع عیوب و نواقص احتمالی را انجام می‌دهیم.

او ادامه داد: به عنوان مثال لامپ‌های دستگاه‌ها را تعویض می‌کنیم، فیلترهایش را تمیز می‌کنیم، اگر برخی از صندلی‌ها خراب باشد یا مشکلی داشته باشد آنها را تعمیر یا تعویض می‌کنیم، اگر پرده‌ای کثیف باشد تمیز می‌کنیم و به طور کلی اقداماتی از این دست را به طور معمول انجام داده و مشکلات و نقص‌ها را برطرف می‌کنیم.

رضایی با تاکید بر اینکه جشنواره جهانی فیلم فجر از اهمیت به سزایی برخوردار است، گفت: برای برگزاری جشنواره جهانی امسال که بخشی از آن در سینما فلسطین برگزار می‌شود اقدامات اساسی را انجام داده‌ایم.

او تشریح کرد: روکش صندلی‌های سالن یک به صورت کامل تعویض شده است، سیستم صوتی و تصویری را به صورت دقیق بررسی کردیم تا اگر عیب و ایرادی دارد برطرف شود. لامپ‌های نو را جایگزین لامپ‌های کهنه دستگاه‌ها کردیم تا تصاویر بهتری داشته باشیم و به طور کلی سعی کردیم امکانات و شرایطی در شأن یک جشنواره بین‌المللی در سینما فلسطین فراهم کنیم.

مدیر سینما فلسطین درباره فضای بیرونی و لابی این سینما نیز توضیح داد: فضاسازی بیرونی به عهده برگزارکنندگان جشنواره بوده و ما دخالتی نداشتیم، فقط فضاهای مورد نیاز را در اختیار آنها قرار دادیم و شرایطی را فراهم کردیم تا خودشان تغییراتی را که مد نظر دارند، اعمال کنند.

آدرس سایت رسمی جشنواره جهانی Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Film@Fajriff.com است.

سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، 8-1 اردیبهشت 1396(21 تا 28 آوریل 2017) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می شود.

۲۸ فروردین ۱۳۹۶ ۱۳:۴۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500