English
به خانه سینما خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 

اخبار

رضا کیانیان: سینما فلسطین با برنامه‌های ویژه‌ای در جشنواره جهانی میزبان علاقه‌مندان به سینما است

رضا کیانیان: سینما فلسطین با برنامه‌های ویژه‌ای در جشنواره جهانی میزبان علاقه‌مندان به سینما است
رضا کیانیان با بیان اینکه امسال سینما فلسطین برنامه‌های ویژه‌ای برای حاضران در این محل دارد، از برگزاری کارگاه‌های جشنواره جهانی و نشست‌های پرسش و پاسخ با هنرمندان در محل سینما خبر داد. رضا کیانیان رئیس کاخ جشنواره با اعلام برنامه‌های سینما فلسطین توضیح داد که این سینما برنامه‌‌های ویژه‌ای در دوره سی و پنجم جشنواره دارد.

کیانیان با بیان اینکه تمامی فیلم هایی که در سینما فلسطین قرار است به نمایش در‌آیند، بخش معرفی دارند، عنوان کرد: برخی از اعضای گروه تولید  فیلم‌های حاضر در جشنواره در روز نمایش فیلم هایشان حضور می یابند و پیش از آغاز فیلم هایشان نیز معرفی می‌شوند، در سینما فلسطین این امکان برای حاضران در نظر گرفته شده که پس از تماشای فیلم سوال‌های خود را در فضایی صمیمانه از سازندگان اثر بپرسند.

او ادامه داد: سینما فلسطین علاوه بر اینکه محل برگزاری کارگاه‌های جشنواره جهانی است، روزانه میزبان هنرمندان و سینماگران مختلفی خواهد بود و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها هر روز تعدادی از هنرمندان از جمله سحر دولت‌شاهی، باران کوثری، آنا نعمتی، تهمینه میلانی، همایون اسعدیان، حبیب رضایی، آتیلا پسیانی، امین تارخ، رامبد جوان، مصطفی خرقه‌پوش، سعید عقیقی، محمدعلی طالبی، پرویز پرستویی، کیومرث پوراحمد، فرهاد اصلانی، بهمن فرمان‌آرا و محمدرضا گلزار نشست‌‌های صمیمانه با اعضای باشگاه جشنواره دارند.

رئیس کاخ جشنواره با بیان اینکه شبکه‌های اینترنتی فعال از برنامه‌های سینما فلسطین تصویربرداری می‌کنند و مراسم اهدای ویژه جایزه برای اعضای فعال دارند، تاکید کرد: اعضای فعال باشگاه یعنی همان‌هایی که هم سال گذشته و هم امسال در باشگاه جشنواره حضور داشتند و از بیشتر برنامه‌‌های این باشگاه استفاده کرده‌اند.

همچنین به گفته کیانیان سینما فلسطین در روزهای برگزای جشنواره جهانی پذیرای اعضای خانه سینما نیز خواهد بود.

آدرس سایت رسمی جشنواره جهانی Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Film@Fajriff.com است.

۳۰ فروردین ۱۳۹۶ ۱۱:۲۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500