English
به خانه سینما خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 

اخبار

اعلام جزییات شب کانون کارگردانان سینما / عکس کیارستمی پوستر شد

اعلام جزییات شب کانون کارگردانان سینما / عکس کیارستمی پوستر شد
مازیار میری از جزئیات هفتمین شب کانون کارگردانان خبر داد و گفت: این مراسم امسال 21 تیرماه در پردیس گالری ملت برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی شب کانون کارگردانان سینمای ایران گفت: سال گذشته شب کانون کارگردانان را به دلیل درگذشت آقای کیارستمی و حاشیه‌های بوجود آمده برای جشن دنیای تصویر و برخی بی‌اخلاقیها برگزار نکردیم اما امسال همچون روال سال‌های گذشته این جشن را برگزار می‌کنیم.

به گفته‌ی او؛ طبق روال سال‌های قبل که از بهرام توکلی و مصطفی کیایی تقدیر کردیم، ابتدا به یکی از کارگردانان حرفه‌ای تازه‌وارد خوش‌آمد می‌گوییم و در ادامه از سه نسل فیلمسازی تقدیر و یک بزرگداشت خواهیم گرفت.

به گفته مازیار میری؛ تقدیر از پنج کارگردان و همکار بهانه‌ای است که دور هم جمع شویم و به همدلی که این روزها به شدت به آن نیاز داریم برسیم.

به گفته او اسامی تقدیرشدگان در روز مراسم اعلام خواهد شد و پوستر مراسم یکی از عکس‌های عباس کیارستمی است.

این کارگردان از منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما، علیرضا تابش مدیرعامل فارابی، علی احمدی مدیرعامل تصویر شهر که در برگزاری مراسم کانون کارگردانان را همراهی کردند، تقدیر و تشکر کرد.  

میری همچنین گفت: در این شب طبق روال هر ساله تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم که کارگردانان مختلف با گرایشات فکری مختلف در این مراسم حضور داشته باشند و کنار هم باشیم تا بتوانیم برای آینده صنفی و حرفه‌ای‌مان در کانون کارگردانان تصمیم بگیریم.

او همچنین در پایان از همه‌ی اعضای کانون کارگردانان دعوت کرد تا در مراسم شب کانون که 21 تیر ماه ساعت 19:30 در پردیس گالری ملت برگزار می‌شود،حضور پیدا کنند.

پوستر هفتمین شب کارگردانان

۱۴ تیر ۱۳۹۶ ۱۵:۴۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500