English
به خانه سینما خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 

اخبار

آغاز همکاری مشترک و بین المللی خانه سینما و آکادمی فیلم برلین

آغاز همکاری مشترک و بین المللی خانه سینما و آکادمی فیلم برلین

 

روابط عمومی خانه سینما اعلام کرد هیات نمایندگی جامعه اصناف سینمای ایران در ادامه حضور در آلمان با رییس آکادمی فیلم برلین الفرد هولگاس دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که با حضور رئیس هیات مدیره فرهاد توحیدی، محمد مهدی عسگرپور مدیرعامل، همایون اسعدیان نماینده کانون کارگردانان، غلامرضا موسوی ریس شورای عالی تهیه کنندگان و سید محسن هاشمی مشاور مدیرعامل خانه سینما در محل آکادمی فیلم المان برگزار شد  نخست محمد مهدی عسگرپور به تشریح ماموریت و ساختار خانه سینما پرداخت آنگاه فرهاد توحیدی با اشاره به همکاری های مشترک بین الملی بین خانه سینما و فیلسمازان فرانسه و آکادمی علوم و هنر های سینمایی(اسکار) پیشنهاد تنظیم توافق نامه همکاری های مشترک را برای تداوم دوستی و تبادل تجربیات دو طرف در عرصه توسعه هنری سینما ارایه کرد. 

آلفرد هولگاس رئیس آکادمی فیلم برلین با اشاره به جوان بودن اکادمی فیلم در آلمان گفت ما سینمای ایران را به خوبی می شناسیم و به ارزش هایش آشنا هستیم. او از اینکه خانه سینما با برنامه مدون به این دیدار آمده اظهار شگفتی کرد و تقاضا کرد تا این موضوع تا برپایی جشنواره فیلم برلین بررسی و موافقت نامه همکاری های مشترک تنظیم ، امضا و مبادله شود. 

در این دیدار غلامرضا موسوی از وضعیت تهیه کنندکی و اقبال مردم به سینما گفت و افزود در صورت نگاه باز دولت به سینما اقبال مردم به سینما بیشترمی شود.

فردا هیات نمایندگی خانه سینما از استودیو های فیلمسازی آلمان واقع در شهرک پوتسدام دیدار می کنند.

 



۱۱ آذر ۱۳۹۳ ۱۲:۱۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500