English
به خانه سینما خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 

اخبار

دو توافق مهم خانه سینما با وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعاون،کار و رفاه اجتماعی

دو توافق مهم خانه سینما با وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعاون،کار  و رفاه اجتماعی
روز بیست و دوم فروردین، پس از برگزاری مراسم نوروزی، نشستی در دفتر هیأت مدیره و مدیر عامل خانه سینما و با حضور آقای علی جنتی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و دکتر علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت گرفت.

آتیلا پسیانی سخنگوی هیات مدیره خانه سینما اعلام کرد: جناب آقای جنتی در پاسخ به سوال هیات مدیره خانه سینما در مورد مشکلاتی که در مسیر تولید مشترک با کشوری های خارجی برای سینماگران ایرانی ( اعم از فیلم های سینمایی و آثار مستند) وجود دارد اظهار داشتند که از این پس کلیه کارهایی که با مشارکت  تهیه کنندگان و فیلمسازان ایرانی تولید می شود، مجوز خود را از سازمان سینمایی اخذ خواهند کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این زمینه به مواضع حمایتی آن وزارتخانه و ارتباط فرهنگی و سینمایی با سایر کشورهای اشاره کرد و فعالیت فیلمسازان را در این حوزه از اهداف و برنامه های  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برشمرد.

پسیانی همچنین با اشاره به درخواست هیات مدیره خانه سینما از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص مشکلاتی که برای هنرمندان و سینماگران در زمینه مراجعه به شعب سازمان تامین اجتماعی وجود دارد افزود دکتر ربیعی تاکید کردند که در اولین فرصت شعبه ای ویژه برای اهالی سینما و سایر رشته های هنری معرفی خواهد شد و با تخصیص این حوزه، هنرمندان از سهولت بیشتری برای انجام امور مربوط به بیمه خود، برخوردار می شوند .

آتیلا پسیانی در خاتمه ایمیل سخنگوی هیات مدیره خانه سینما را به آدرس sokhangoo@khanehcinema.ir را جهت مزید استحضار همکاران محترم رسانه ای اعلام کرد و خواستار شد که سر دبیران و خبرنگاران محترم حوزه سینما در رسانه های گروهی،مشخصات، تلفن، فکس، ایمیل، و نام رسانه خود را به این ایمیل ارسال نمایند تا منبعد اخبار مکتوب هیات مدیره از این طریق برای آنان ارسال شود.

۲۵ فروردین ۱۳۹۴ ۱۴:۵۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500