English
به خانه سینما خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 

اخبار

تقدیر ویژه جشنواره فیلم فجر از علی قائم مقامی مدیر تولید فیلم های چ و رستاخیز

تقدیر ویژه جشنواره فیلم فجر از علی قائم مقامی مدیر تولید فیلم های چ و رستاخیز

با تقدیر از پنج تهیه‌کننده سینما و همچنین اهدای جایزه از سوی دبیر جشنواره‌ فیلم فجر به یک مدیر تولید‌، جشن انجمن مدیران تولید سینمای ایران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این ضیافت افطار که شامگاه گذشته 23 تیر ماه در هتل انقلاب برگزار شد‌، بعد از سخنان یونس صباحی رئیس انجمن مدیران تولید از حسن آقاکریمی توسط کیانوش عیاری و محسن علی‌اکبری تقدیر شد.

در ادامه مهدی مسعود شاهی و محمد مهدی عسگرپور از جهانگیر کوثری تقدیر کردند.

کوثری در سخنانی گفت: خوشحالم حرفه مدیریت تولید هویت واقعی‌اش را پیدا می‌کند و تشکر می‌کنم از کسانی که به این حرفه جایگاه دادند تا افراد تحصیل کرده در این حرفه جای بگیرند و بتوان الان با افتخار کارت این صنف را نشان داد و اعلام کرد که من مدیر تولید یک فیلم هستم.

وی افزود: همه در برکه سینما شنا می‌کنیم و خودی ناخودی نداریم و خوشحالم همه امروز در خانه سینما جمع شده‌اند.

غلامرضا موسوی دیگر تقدیری این مراسم بود که لوح تقدیرش را از قاسم قلی‌پور و احمد میرعلایی دریافت کرد.

این تهیه کننده اظهار کرد: جایگاه واقعی مدیر تولید هنوز هم مشخص نیست و این جایگاه می‌تواند بهتر باشد، با حضور بهتری که دوستان می‌توانند داشته باشند.

وی افزود: اخیرا شنیده‌ام دوستان حاضر در شورای مرکزی مدیران تولید دیدارها و اقداماتی در جهت رسیدن به جایگاه واقعی صنفشان داشته‌اند که این امیدوار کننده است.

موسوی خاطرنشان کرد: واژه جعلی به نام مجری طرح در سینما مُد شده که وقتی تهیه کننده و مدیر تولید هستند این عنوان لزومی ندارد.

وی با اظهار امیدواری از اینکه نگاه‌های بهتری به هم داشته باشیم‌، گفت: تا این حرفه جایگاه اصلی‌اش را پیدا کند و همچنین خوشحالم دوباره این جشن‌ها زیر چتر خانه سینما برگزار می‌شود.

منوچهر محمدی به عنوان دیگر تقدیری این مراسم جایزه‌اش را از بهروز افخمی و یونس صباحی دریافت کرد و گفت: تهیه‌کننده در کار تولید دو دست دارد یک دست مدیر تولید و دیگری دستیار کارگردان و برنامه‌ریزی است، خودم به شخصه در کارهایم بیشتر با این دو طرف بودم که در همین جا از همه آنها حلالیت می‌طلبم.

در این بخش کیومرث پوراحمد و فرهاد توحیدی آخرین تقدیر را از منوچهر شاهسواری داشتند.

شاهسواری هم اظهار کرد: مدیران تولید فراز و نشیب‌های زیادی را پشت‌سر گذاشتند و خوشحالم در حال حاضر تبدیل به مهره ارتباطی شده‌اند که سینما نیاز دارد.

به گزارش ایسنا،در بخش پایانی این مراسم که اجرای آن را احسان کرمی برعهده داشت‌، لوح تقدیری از سوی علیرضا رضاداد دبیر جشنواره فیلم فجر به سیدعلی قائم مقامی مدیرتولید فیلم‌های «چ» و «روز رستاخیز» به دلیل ارتقاء امر تولید در سینما اهدا شد که در نبود رضاداد این جایزه را احد میکائیل زاده مدیر اجرایی جشنواره اهدا کرد.

قائم مقامی که به عنوان اولین نفر در طول تاریخ جشنواره فیلم فجر چنین جایزه‌ای را دریافت کرد،‌ با تقدیر از علیرضا رضاداد گفت: ممنون که ایشان تولید یک فیلم را در جشنواره فجر دیدند و امیدوارم از سال‌های بعد در بخش اصلی فجر، مدیران تولید جایزه داشته باشند.

از حاضران در این مراسم می‌توان به فرشته طائر‌پور، جواد نوروزبیگی‌، داریوش باباییان،‌ محمدعلی حسین‌نژاد،‌ سعید سیدزاده‌، حسن توکل‌نیا‌، محمدرضا عباسیان ‌، امیرحسین شریفی‌، همایون اسعدیان‌ ،‌ بابک حمیدیان‌، حسن پورشیرازی‌، مهدی کریمی‌، خسرو امیرصادقی‌، حبیب اسماعیلی‌، محمد بانکی‌، مرجان شیرمحمدی‌، مجید میرفخرایی‌، محمدرضا موینی ‌، کامران ملکی‌، مجید برزگر،‌جمشید گرگین،‌ سیدجمال ساداتیان،‌ رضا فیاضی‌، محمدرضا شرف‌الدین،‌ حسن نجاریان،‌ شادمهر راستین،‌ سعید سعدی‌، مسعود اطیابی‌، مرتضی رزاق‌کریمی‌ و.... اشاره کرد.

۲۴ تیر ۱۳۹۳ ۱۸:۱۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500