English
به خانه سینما خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 

اخبار

پروین صفری رییس انجمن طراحان فیلم سینمای ایران موفقیت اصغر فرهادی و شهاب حسینی را تبریک گفت

پروین صفری رییس انجمن طراحان فیلم سینمای ایران  موفقیت اصغر فرهادی و شهاب حسینی را تبریک گفت
پروین صفری تاکید کرد: بی شک طراحی و کار کیوان مقدم و سارا فاضل سمیعی در موفقیت فیلم «فروشنده» تاثیرگذار بوده، و من خوشحالم در تعدادی از نقد هایی که درباره این فیلم نوشته شده،طراحی صحنه ولباس آن نیز دیده شده است.
پروین صفری رییس انجمن ( طراحان فیلم سینمای ایران ) در گفتگو با خبرگزاری مهر، با بیان اینکه این انجمن موفقیت آقایان: اصغرفرهادی و شهاب حسینی در جشنواره کن را تبریک می گوید و برای کیوان مقدم و سارا فاضل سمیعی طراحان صحنه و لباس فیلم با ارزش «فروشنده» آرزوی موفقیت می کند.
او گفت: طراحی بخش بصری یک فیلم با طراحان صحنه ولباس آن فیلم است و اگر طراحان کار خود را به درستی انجام دهند فیلم مورد نظر حتماً بیشتر به چشم می آید . وی ادامه داد: اگر طراح در خدمت کارگردان و فیلم نباشد و نتواند فضای موجود را آن طور که کارگردان می خواهد و فیلنامه می طلبد آماده سازد بی شک لطمه بزرگی به فیلم وارد خواهد شد. رییس انجمن طراحان فیلم توضیح داد، بخش طراحی در ظهور و بروز مضمون یک فیلم از اهمیت بسیار برخوردار است واین طراح است که می تواند فضای یک فیلم را باور پذیر کند. این هنرمند تاکید کرد: طراح فیلم، فضایی را در فیلم ایجاد می کند تا مخاطب درک کند شخصیت های فیلم دارای چه موقعیت اجتماعی و خصوصیات فردی هستند و از این طریق نوع زندگی وکنش و واکنش های شخصیت ها رادر خدمت ایده های کارگردان به سهم خود باور پذیر می نماید و برای رسیدن به این مقصود مطالعات روانشناسی، جامعه شناسی و شناخت رنگ ونور وگریم کمک زیادی به طراحان می کند.
صفری در پایان گفت: بی شک طراحی و کار کیوان مقدم وسارا فاضل سمیعی در موفقیت فیلم فروشنده تاثیرگذار بوده، و من خوشحالم در تعدادی از نقد هایی که درباره این فیلم نوشته شده،طراحی صحنه ولباس آن نیز دیده شده است.

۵ خرداد ۱۳۹۵ ۱۳:۰۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500