English
به خانه سینما خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 

اخبار

جشن بزرگ جلوه‌های ویژه میدانی سینما برگزار می شود

جشن بزرگ جلوه‌های ویژه میدانی سینما برگزار می شود
نخستین جشن بزرگ جلوه‌های ویژه میدانی سینما به منظور قدردانی و تجلیل از پیشکسوت‌های حوزه جلوه‌های ویژه میدانی، جشنی روز دوشنبه یازدهم ماه مرداد در تالار پرنس تهران برگزار خواهد شد. ایمان کرمیان دبیر جشن بزرگ جلوه‌های ویژه میدانی سینما با اعلام جزئیات این جشن اظهار داشت: خوشبختانه امسال با حمایت انجمن دفاع مقدس این برنامه برگزار خواهد شد. بخشی از هزینه‌‌ها را هم خانه سینما متقبل شده است و امیدواریم با حضور طیف‌های گسترده سینماگران بتوانیم جشنی در خور شان و اعتبار حوزه جلوه‌های ویژه برگزار کنیم که در بسیاری از مواقع زحمات آنها در حاشیه قرار گرفته است.

وی افزود: در این جشن قرار است از سه مدیر جلوه‌های ویژه سینما تجلیل و از سه دستیار نیز با اهدای لوح تقدیر شود که در روزهای آینده اسامی این افراد از طریق خانه سینما که حامی برگزاری جشن ما بوده است، به اطلاع اهالی رسانه خواهد رسید.

تجلیل از بزرگانی که سال‌های سال با فیلم‌های جنگی همراه سینما بوده‌اند و با جلوه‌های ویژه میدانی عجین هستند و کسانی که در سال‌های بعد از انقلاب، همواره یار و یاور سینما بوده‌‌اند بخش مهمی از جشن بزرگ جلوه‌های ویژه میدانی خواهد بود.

کرمیان در خاتمه اظهار داشت:امیرحسین مدرس به عنوان مجری، در جشن ما حضور خواهد داشت و مسئولیت این کار را پذیرفته است. انجمن جلوه‌های ویژه تصویری، حدود شصت عضو دارد که همراه خانواده‌شان مهمان هستند و مدیران سینمایی از دیگر مهمان‌های مراسم هستند.در آخر باید بگویم که امیدوارم این جشن دیده شود و مقامات سینمایی بیش از پیش به انجمن جلوه‌های ویژه میدانی توجه و حمایت‌مان کنند.

براساس این گزارش، نخستین جشن بزرگ انجمن جلوه‌های ویژه میدانی سینما به دبیری ایمان کرمیان و با حمایت انجمن دفاع مقدس و انقلاب اسلامی  و خانه سینما روز دوشنبه 11 مردادماه در تالار پرنس تهران برگزار خواهد شد.

۶ مرداد ۱۳۹۵ ۱۲:۰۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500