English
به خانه سینما خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 

اخبار

روز ملی سینما بر تمام سینماگران ایران مبارک باد.

روز ملی سینما بر تمام سینماگران ایران مبارک باد.

روز های سختی بر مردم ایران میگذرد و سخت تر بر سینمای ایران. تعطیلی های ممتد و تغییر زمان و شکل جشنواره ها بر جامعه سینما و اقتصاد آن تاثیر منفی گذارده است.
   امیدوار میبودیم تا در روز ملی سینما مثل سال های گذشته جشن بگیریم و این روز را پاس بداریم. اما در جامعه ای که هر روز بخش زیادی از آن رخت عزا می پوشند جای جشن نیست اما این فرصت را برای تقدیر از بهترینهای سینمای ایران در دو سال اخیر از دست نخواهیم داد البته بزودی و در زمان و شرایطی بهتر . سینمای ملی ایران از مردم و همدرد مردم است. آرزو میکردیم که واکسن برای همگان زودتر از اینها تامین میشد که نشد ، ما هم همانند سایر مردم عزیزانمان را از دست داده ایم و داغداریم. ما هم کسانی را از دست داده ایم که سال ها باید بگذرد تا شاید جایشان پر شود.
اما امیدواریم به روز های خوب. امیداریم به واکسیناسیون سراسری و امیدواریم به بازگشت به زندگی اجتماعی و رونق به سینما. ما امیدواریم به روزی که تمام سینما گران ایران و همه مردم بیمه ای متناسب با شان خود داشته باشند با بازنشستگیِ بدون دغدغه و امکانات درمانی شایسته ، امیدواریم به تأمین بیمه بیکاری برای همه و برای سینماگران ایران که هیچوقت چنین حمایتی را نداشته اند. آسایش و امنیت روانی ما و جامعه روزی بدست خواهد آمد که امنیت شغلی با تمام مشخصه های آن برای همه تأمین شود.
  روزی جشن خواهیم گرفت و دور هم جمع خواهیم شد و سینمای ایران را گرامی خواهیم داشت.

هیات مدیره خانه سینما

۲۱ شهریور ۱۴۰۰ ۱۱:۰۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500