English
به خانه سینما خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 

اخبار

تورج منصوری رییس انجمن فیلمبرداران سینمای ایران شد.

تورج منصوری رییس انجمن فیلمبرداران سینمای ایران شد.
مجمع عمومی عادی سالیانه انجمن فیلمبرداران سینمای ایران عصر روز دوشنبه ۱۷ خرداد ماه سال ۱۳۹۵، در سالن سیف اله داد خانه سینما برگزار ‌شد. دستور جلسه این مجمع عبارت بود از: ۱- ارائه گزارش کمیته آسیب شناسی. ۲- ارائه گزارش هیأت مدیره و بازرس. ۳- انتخاب هیأت مدیره جدید.

 

در این نشست، ابتدا گزارش هیأت مدیره ارائه شد. سپس گزارش کمیته آسیب شناسی برای حضار قرائت شد و درباره آن بحث و گفتگوهای مفصلی صورت پذیرفت. این آسیب شناسی قرار هست راهکاری باشد برای فعالیت های آتی هیأت مدیره جدید.

پس از اتمام زمان گفتگوها، نامزدهای متقاضی عضویت در هیأت مدیره جدید معرفی شدند. آقای تورج منصوری نیز که قبلا بازرس انجمن بود، پس از استعفا، در شمار یکی از نامزدها قرار گرفت.

رای گیری و شمارش آراء بعد از یک تنفس کوتاه، تا دیر وقت به درازا کشید. و از میان آراء کسب شده به ترتیب، آقایان تورج منصوری، علی لقمانی، فرخ مجیدی، محمد آلادپوش، و محمدرضا سکوت به عنوان اعضاء هیأت مدیره، و هومن بهمنش، و ساعد نیک‌ذات به عنوان اعضاء جایگزین، برگزیده شدند. همچنین آقای شاپور پورامین که پیش تر بازرس علی البدل بود، در مقام بازرس انجمن قرار گرفت.

پیرو این انتخابات، در نخستین جلسه هیئت مدیره جدید، که در روز چهارشنبه ۱۹ خرداد ماه ۱۳۹۵  برگزار گردید، آقایان منصوری به عنوان رئیس، آلادپوش به عنوان نایب رئیس، و سکوت به عنوان خزانه دار تعیین شدند.

۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ۲۳:۴۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500