English
به خانه سینما خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 

اخبار

مجمع عمومی انجمن صنفی فیلمبرداران سینما به منظور ثبت در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

مجمع عمومی انجمن صنفی فیلمبرداران سینما  به منظور ثبت در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.
انجمن صنفی فیلمبرداران سینما پس از برگزاری اولین مجمع عمومی و تصویب اساسنامه آن توسط افراد حاضر در تاریخ 29 شهریور 1395 تشکیل شد. در این نشست نامزدهای هیات مدیره و بازرس معرفی شده و انتخابات صورت گرفت.

اولین مجمع عمومی انجمن صنفی فیلمبرداران سینما ، روز دوشنبه 29 شهریور ماه 1395 با حضور آقای کلاته نماینده وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در محل خانه سینما تشکیل شد. پس از رسمیت یافتن مجمع با حضور هیات رئیسه منتخب ، اساسنامه تنظیم شده توسط انجمن فیلمبرداران سینمای ایران که پیش تر برای افراد ارسال شده بود ، مورد بررسی و بحث قرار گرفت و پس از معدود تغیراتی ، با نظر و رای حاضران به تصویب رسید.

پس از این مرحله ، نامزدهای هیات مدیره و بازرس انجمن معرفی شدند و رای گیری به عمل آمد. بدنبال شمارش آراء توسط هیات رئیسه ،علی لقمانی ، تورج منصوری ، بهرام بدخشانی ، محمد آلادپوش و محمد رضا سکوت به عنوان اعضاء اصلی هیات مدیره ، و هومن بهمنش و مهدی جعفری به عنوان اعضاء علی البدل برگزیده شدند. همچنین شاپور پورامین به عنوان بازرس ، و داود امیری به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

در اولین نشست هیات مدیره بعد از تاسیس انجمن صنفی ، تورج منصوری به عنوان رئیس ، علی لقمانی به عنوان نایب رئیس ، بهرام بدخشانی به عنوان دبیر و  محمد رضا سکوت به عنوان خزانه دار تعیین شدند.

۱۹ مهر ۱۳۹۵ ۱۶:۰۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500