English
به خانه سینما خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 

اخبار

نشست تخصصی انجمن طراحان فیلم سینمای ایران در خانه سینما برگزار شد

نشست تخصصی انجمن طراحان فیلم سینمای ایران در خانه سینما برگزار شد
سومین نشست بررسی و تحلیل طراحی صحنه و لباس فیلم با عنوان " سلندر، دو طراحی با یک موضوع" با حضور ملک جهان خزاعی، اعضای شورای مرکزی، انجمن طراحان فیلم و همچنین بسیاری از چهره ها و دست اندارکاران سینمای ایران ، دانشجویان و علاقمندان این حرفه بعدازظهر روز یکشنبه پنجم دی ماه در تالار زنده یاد سیف اله داد خانه سینما برگزار شد. در این نشست دو فیلم کوتاه با عنوان سلندر به کارگردانی رفیع پیتز و واروژکریم مسیحی به نمایش درآمد و در ادامه، گفتگو راجع به طراحی صحنه این دو فیلم با حضور ملک جهان خزاعی صورت پذیرفت.

پروین صفری رئیس انجمن طراحان فیلم سینمای ایران با اعلام اینکه این سلسه نشست ها همچنان ادامه خواهد داشت تاکید کرد که سعی می شود این جلسات بصورت منظم برگزار و مسایل و مباحث طراحی صحنه و لباس در آثار سینمایی به بحث و گفتگو گذاشته شود .

صفری از دست اندرکاران سینمای ایران و اعضای تشکل های خانه سینما دعوت کرد تا به دلیل مرتبط بودن این موضوعات باسایر رشته های اصلی تولید فیلم، با حضور در این نشست ها از این فرصت استفاده کنند.

سومین نشست تخصصی انجمن طراحان فیلم سینمای ایران با استقبال قابل توجه سینماگران، دانشجویان و علاقمندان سینمای ایران برگزار شد.


نشست تخصصی انجمن طراحان فیلم  5
نشست تخصصی انجمن طراحان فیلم  4
نشست تخصصی انجمن طراحان فیلم  3
نشست تخصصی انجمن طراحان فیلم  1

۵ دی ۱۳۹۵ ۱۸:۳۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500