English
به خانه سینما خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 

اخبار

باشگاه فرهنگی آموزشی فیلمنامه نویسان عضو می پذیرد

باشگاه فرهنگی آموزشی فیلمنامه نویسان عضو می پذیرد
فرم تقاضای عضویت در باشگاه فرهنگی آموزشی کانون فیلمنامه نویسان سینمای ایران منتشر شد.

پس از افتتاح باشگاه فرهنگی آموزشی کانون فیلمنامه نویسان طی مراسمی در سالن سیف الله داد خانه سینما، بروشور و فرم تقاضای عضویت در این باشگاه منتشر شد.

این بروشور شامل مواردی چون ضرورت شکل گیری باشگاه فرهنگی آموزشی کانون، شرایط عمومی باشگاه، مدارک مورد نیاز برای تقاضای عضویت و فرم تقاضای عضویت است.

محمدرضا گوهری و سعید رحمانی از اعضای شورای مرکزی کانون فیلمنامه نویسان و مسوولان این باشگاه فرهنگی آموزشی در تشریح ضرورت شکل گیری باشگاه اشاره کرده اند: کانون فیلمنامه نویسان سینمای ایران با بیست سال فعالیت اکنون بیش از پیش لزوم ارتباط با این دو گروه (فیلمنامه نویسان غیر عضو و دانشجویان و فارغ التحصیلان حوزه فیلمنامه نویسی و ادبیات نمایشی) را احساس می کند تا به پشتوانه این ارتباط جامعه فیلمنامه نویسی کشور به جایگاهی در شأن این قشر فرهیخته برسد. ایجاد سازمانی کارآمد به عنوان پل ارتباطی میان کانون فیلمنامه نویسان سینمای ایران و این دو گروه، شناسایی افراد مستعد و هدایت آنها به سوی مسیرهای صحیح آموزش و نگارش فیلمنامه، ارائه امکانات آموزشی و حرفه ای به علاقمندان جهت پرورش فیلمنامه نویس برای سینمای کشور، ایجاد فضای مناسب برای تبادل اطلاعات و دیدگاه ها با تمرکز بر فیلمنامه و فیلمنامه نویسی از جمله راهکارهایی است که به اعتقاد شورای مرکزی کانون فیلمنامه نویسان سینمای ایران زمینه ساز رساندن ما به چنین جایگاهی خواهد بود.

 

مدارک مورد نیاز برای تقاضای عضویت:

 1.دو قطعه عکس

2. کپی کارت ملی (پشت و رو)

3. پر کردن فرم عضویت

4. ارائه یکی از مدارک زیر:

 

الف. کپی کارت صنفی برای اعضای کانون فیلمنامه نویسان

ب. کپی کارت صنفی برای اعضای دیگر صنوف

ج. معرفی نامه از دانشگاه یا آموزشگاه برای دانشجویان و فارغ التحصیلان فیلمنامه نویسی و ادبیات نمایشی

د. مدرک مکتوب دال بر اینکه از فیلمنامه متقاضی یک اثر داستانی در حوزه تلویزیون، انیمیشن یا فیلم کوتاه تولید شده است.

 * متقاضیان عضویت می توانند با دست داشتن مدارک بالا در تیرماه سال جاری و در روزهای یکشنبه از ساعت 3 تا 5 به دفتر باشگاه واقع در خانه سینما 2 مراجعه فرمایند.

 * به دلیل محدودیت در پذیرش، اولویت با متقاضیانی است که زودتر ثبت نام کرده اند.

 

شرایط عمومی باشگاه فرهنگی آموزشی کانون فیلمنامه نویسان سینمای ایران

 * برنامه های باشگاه فیلمنامه نویسان به صورت فصلی تنظیم شده است.

 * شروع کار باشگاه از فصل پاییز 93 و در روزهای 93/7/24، 93/08/29 و 93/09/27 از ساعت 17 تا 20 می باشد که در سالن سیف الله داد، خانه سینما (شماره 1) به نشانی: خیابان بهار جنوبی، کوچه سمنان، پلاک 29 برپا می شود.

 * حق عضویت هر فصل 500/000 ریال و برای دانشجوبان 250/000 ریال است.

 * متقاضیان ابتدا مدارک کامل خود را با مراجعه به دفتر باشگاه در محل خانه سینما (شماره 2) به نشانی: انقلاب، خیابان وصال جنوبی، نبش کوچه شفیعی، پلاک 28، طبقه اول ارائه داده و در صورت تأیید، موظف به پرداخت حق عضویت بوده تا کارت باشگاه برای متقاضیان صادر شود.

جهت دریافت فرم اینجا کلیک نمایید



۳۱ خرداد ۱۳۹۳ ۲۰:۳۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500