English
به خانه سینما خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 

اخبار

پیام تبریک تشکل های خانه سینما برای موفقیت اصغر فرهادی در اسکار

پیام تبریک تشکل های خانه سینما برای موفقیت اصغر فرهادی در اسکار
اصناف سینمای ایران طی پیام های جداگانه ای این رویداد بزرگ هنری را به اصغر فرهادی و جامعه سینمایی کشور به شرح زیر تبریک گفتند:

شورای عالی تهیه کنندگان سینما:
دریافت جایزه اسکار توسط اصغر فرهادی فیلمساز شهیر و بزرگ‌ سینمای ایران ضمن تاکید دوباره بر ارزشهای سینمای ایران، و توانایی های اصغر فرهادی و تیم سازنده ی فیلم سینمایی 《فروشنده》، ثابت کرد در جهان معاصر جایی برای نژاد پرستی و افکار فاشیستی وجود ندارد و دیگر افکار عمومی جهان نمی پذیرد که به دلیل جغرافیا، مذهب و نژاد، افراد را از هم جدا کنند و کسانی را بر سایرین ترجیح دهند. درود بر سینمای ایران و تبریک به اصغر فرهادی عزیز.

انجمن تدوینگران سینما:
بار دیگر توان سینمای ایران در این جهان سیاست زده به اثبات رسید. انجمن تدوینگران سینما به اصغر فرهادی و گروهش این جایزه ارزشمند را تبریک می گوید.

کانون پخش کنندگان سینمای ایران:
کانون پخش کنندگان سینمای ایران دومین موفقیت بزرگ اصغر فرهادی و دومین افتخارآفرینی سینمای کشور عزیزمان ایران را برای دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی زبان در سال 2017 (9 اسفند 1395)  به تمامی هنرمندان و سینماگران و همچنین ملت ایران تبریک می گوید.
بدون شک عیدی غرورآفرینی که فیلم "فروشنده" به جامعه سینمایی ایران تقدیم کرد برای همیشه در خاطره ها و یادها خواهد ماند و درس بزرگی به آنانی خواهد داد که در تلاش برای مرزبندی انسانها و اولویت بندی آنان بر اساس محل تولد، قومیت، نژاد و کیش و آیین آنان هستند.

انجمن صدابرداران و صداگذاران سینما:
سلام ، بسیار باعث خوشحالی و غرور است که نمایندگان فرهنگ و هنر ایران بر قله های افتخار جهانی بدرخشند و چهره و صدای ایران و ایرانی را به عنوان پرچمدار انسانیت و هنر در جای جای دنیا به چشم و گوش میلیاردها نفر برسانند ، با افتخار بسیار وظیفه خود میدانیم به اصغر فرهادی و گروهش  تبریک گفته و یاد مرحوم یدالله نجفی عزیزمان را هم گرامی می داریم.

انجمن مدیران تولید سینماى ایران:
دومین اسکار شایستگى سینماى ایران، بهمراه تقدیر فرهنگ و هنر حقیقى سرزمینمان بر بستر پیروزى اندیشه و خرد بر جهل و زور، به همه اهالى سینما ، بویژه گروه سازنده فیلم " فروشنده" و اصغر فرهادى عزیز مبارک

انجمن مدیران سالنهای سینما:
انجمن مدیران سالنهای سینما موفقیت سینمای ایران را به همه ایرانیان تبریک می گوید.

کانون کارگردانان سینمای ایران:
هنرمند نام آشناى سینماى ایران
جناب آقاى اصغر فرهادى
در آستانه بهار دریافت دومین جایزه اسکار شادى و نشاط مردم ایران و همکارانتان را افزون نمود .
کانون کارگردانان سینماى ایران با افتخار این موفقیت جهانى را به شما و خانواده سینماى ایران تبریک مى گوید .
ما نیز چون شما باور داریم که در این دنیاى پر از آشوب سینما مى تواند محملى براى تقویت مشترکات انسانى باشد نه نفرت پراکنى.

انجمن جلوه های میدانی سینما:
دریافت دومین اسکارتوسط فیلم فروشنده وآقای اصغرفرهادی موجب شادی و نشاط درسینما و همکارانمان شد. انجمن جلوه های ویژه میدانی سینما این موفقیت رابه ایشان عوامل فیلم وخانواده سینمای ایران تبریک عرض می نماید.

انجمن طراحان فیلم سینما:
تبریک فراوان به آقای اصغر فرهادی وهمکارانمان که لحظات ناب آفریدند  ونام ایران وفرهنگ وهنرآن را درجهان سربلند کردن.

کانون آهنگسازان سینمای ایران:
دریافت دومین جایزه اسکار سینمای ایران به اصغر فرهادی، گروه سازنده "فروشنده" و مردم ایران خجسته باد.

انجمن عکاسان سینمای ایران:
انجمن عکاسان سینمای ایران در پیامی دریافت جایزه اکادمی اسکار را به اصغر فرهادی تبریک گفت
در متن این پیام امده است:" انجمن عکاسان سینمای ایران ،کسب یکی از مهم ترین جوایز سینمایی سال را به اصغر فرهادی ،عوامل فیلم سینمایی فروشنده و سینمای ایران تبریک می گوید و برای سینمای پر افتخار ایران موفقیت های بیشتر آرزومند است"

انجمن مدرسان سینما:
انجمن مدرسان سینما ، کسب دومین جایزه اسکار آقای فرهادی را به ایشان و همه اهالی سینما تبریک می گوید. اینده ارزش این جایزه را بیشتر نشان خواهد داد.
وقتی آقای فرهادی در این گروه نیست پس باید تبریک را به شما دوستان وهمکاران عزیز وگرامی  عرض کنیم ...

انجمن مدیران تدارکات:

انجمن مدیران تدارکات دریافت جایزه اسکار را برای فیلم فروشنده به آقای اصغر فرهادی و جامعه سینمایی ایران تبریک می گوید.

انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران:
در دنیایی متجاوز نیز می توان به گفتمان و عدم قطعیت رسید
سینما ابزار رسانه ای خودش رادراین دنیای پرهیاهو دارد.اصغرفرهادی با درخشش دوباره اش در آکادمی اسکار نشان داد که جدا از جوهره هنری, هوشمند و زمانه شناس است. وقتی قواعد حرفه ای را خوب بلد باشی، می توانی با اثرت نام ایران و ایرانی را در حضور مهاجم افراط گرایی سیاسی و به مسلخ کشیده شدن آزادی و انسانیت به گوش جهانیان برسانی."فروشنده"، فرهادی و اسکار در یک هم صدایی می گویند که در دنیایی متجاوز نیز می توان به گفتمان وعدم قطعیت رسید.

انجمن بازیگران سینماى ایران :
بار دیگراصغر فرهادی عزیز و بزرگ با اقتدار تمام بر رفیع ترین قله افتخارات سینمایی جهان  ایستاد و سربلند تر و سرافرازتر از پیش نام با شکوه ایران را  همچنان که در طول تاریخ، پرچمدار فرهنگ، هنر و تمدن بشری بوده، اینک نیز سرافراز میدان هنر فیلمسازی ساخت.
بازیگران سینمای ایران، همراه با تمامی هموطنان و هنردوستان در این پیروزی بزرگ با چشمانی پر از اشک شوق، تمام قد ایستاده و از صمیم جان به اصغر فرهادی عزیز، گروه سازنده  و نقش آفرینان فیلم «فروشنده »  ادای احترام می کنند.

انجمن چهره پردازان سینمای ایران:
برای همگی سینماگران و سینما دوستان باعث مسرت و خوشحالی وسربلندی است که برای بار دوم یک هموطن هنرمند حماسه ای جهانی و شکوهمند آفرید و در این وانفسای دلتنگی از بی مهریها مهر بر دل همگان نشاند باشد هر چه بیشتر شاهد این لحظات دلنشین در تمام عرصه های مختلف در سرزمین پر آوازه و هنر پرورمان باشیم،آرزوی بهترینها برای جناب آقای اصغر فرهادی و همکاران محترمشان را داریم.

انجمن لابراتوارهای فیلم ایران:
انجمن لابراتوارهای فیلم ایران این افتخار و موفقیت بزرگ را به هنرمند بزرگ جناب آقای اصغر فرهادی و خانواده بزرگ سینما تبریک می گوید.

انجمن منشیان صحنه سینمای ایران:
افتخار آفرین سینمای ایران...
جناب آقای اصغر فر هادی و گروه محترمتان تبریک به وسعت سر زمین آریائیم و آرزوی موفقیت برایتان در سینمای جهان و سینمای ایران را داریم تبریک به جامعه اصناف سینما و هنرمندان در خانه سینما

انجمن فیلمنامه نویسان سینما:
جناب آقای اصغرفرهادی
در شرایطی که  بی مسولیتی و بی اعتنایی به ابتدایی ترین حقوق انسانی  در گوشه و کنار جهان به دور ذهن و زبان متولیان جامعه دیوار کشیده است، فیلمی که بتواند از این دیوار بگذرد بی گمان فیلم اجتماعی واقعی ست، و فیلم های شما بارها چنین کرده است. بزرگ ترین جایزه ی یک فیلم ساز،گشودن راهی   تازه در ذهن بینندگان است.به بهانه ی دریافت جایزه ی تازه،کسب چندباره ی این جایزه ی با ارزش و همواره پایدار را  به شما تبریک می گوییم.

 

انجمن تهیه کنندگان مستقل سینمای ایران:

دومین جایزه اسکار اصغر فرهای، نه تنها برای ایران و سینمای ایران افتخاری غرورآفرین و ابدی است، بلکه پیامی آشکار به تمام مردم دنیا و دولتمردان است که مردم ایران مردمی صلح طلب و بافرهنگ هستند و قرن ها جنگ و ستم و غارتی که بر کشورشان رفت، نتوانست آن ها را از دستیابی به قله های ادب و فرهنگ و دانش باز دارد.

دو نماینده فرهادی در مراسم اسکار، یعنی پروفسور فیروز نادری ( دانشمند برجسته ناسا)  و انوشه انصاری ( اولین زن فضانورد جهان ) گواه این مدعاست.
انجمن تهیه کنندگان مستقل سینمای ایران این پیروزی را به ملت ایران، جامعه سینمای کشور، عوامل فیلم فروشنده و در نهایت به خود اصغر فرهادی تبریک می گوید.

۱۰ اسفند ۱۳۹۵ ۱۱:۲۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500