English
به خانه سینما خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 

اخبار

شب نقره ای فیلمبرداران سینمای ایران برگزار می شود

شب نقره ای فیلمبرداران سینمای ایران برگزار می شود
انجمن فیلمبرداران سینمای ایران مراسم شب نقره ای را برپا می کند. این مراسم ساعت 18:15 عصر یکشنبه 22 اسفند 1395 با حضور هنرمندان و سینماگران در موزه سینمای ایران برگزار می شود .
مراسم تجلیل از چهار فیلمبردار پیشکسوت سینمای ایران به پاس یک عمر فعالیت در عرصه سینما و با یادی از زنده یاد احمد مسروری با عنوان «شب نقره ای» در موزه سینمای ایران برگزار می شود.
 مراسم تجلیل از فرج الله حیدری، محمد تقی پاکسیما، حسین ملکی و محسن ذوالانوار به پاس یک عمر فعالیت آنها در عرصه سینما، روز یکشنبه 22 اسفندماه ساعت 18:15 در سالن سینما فردوس موزه سینمای ایران برگزار می شود. 
همچنین در این مراسم یاد و خاطر زنده یاد احمد مسروری فیلمبردار که به تازگی از دنیا رفته است زنده می شود و فیلم کوتاهی از زندگی و آثار این فیلمبردار با سابقه سینمای ایران روی پرده نقره ای خواهد رفت.

در این برنامه که با عنوان «شب نقره ای» برگزار خواهد شد جمعی از اهالی سینما و فیلمبرداران حضور دارند و درباره فعالیت های فرج الله حیدری، محمد تقی پاکسیما، حسین ملکی و محسن ذوالانوار در عرصه فیلمبرداری و تاثیری که هریک از آنها در حرفه سینمایی گذاشته اند، صحبت می کنند و خاطره هایی از همکاری با این فیلمبرداران سینمای ایران را بیان می کنند.

 شب فیلمبرداران
۱۹ اسفند ۱۳۹۵ ۲۲:۰۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500