English
به خانه سینما خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 

اخبار

آغاز به کار جشنواره جهانی فیلم فجر با کارگاه‌های فیلمنامه نویسی

آغاز به کار جشنواره جهانی فیلم فجر با کارگاه‌های فیلمنامه نویسی
سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر با برگزاری کارگاه‌های دارالفنون از روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه در کاخ جشنواره آغاز می شود. کارگاه‌های فیلمنامه نویسی جشنواره با حضور رضا میرکریمی و مازیار میری، مسئول بخش دارالفنون صبح روز چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح در سالن چهار پردیس سینمایی چارسو شروع به کار خواهند کرد.

فرهاد توحیدی، فریدون جیرانی، مهران کاشانی و احمدرضا معتمدی از مدرسان کارگاه های دو روزه فیلمنامه نویسی هستند. این بخش میزبان ۱۱۰ هنرجوی داخلی و خارجی است که بر اساس برنامه‌ریزی‌ها روزهای اول در کارگاه‌های فیلمنامه‌نویسان ایرانی حضور پیدا می‌کنند.

مخاطبان دارالفنون (اردوی استعدادیابی) جوانان فیلم‌ساز مستعد و علاقه‌مند به سینمای ایران در سراسر نقاط کشور و هم‌چنین کشورهای منطقه و جهان است.

هدف این بخش شناسایی و کشف استعدادها در طول جشنواره و برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های مختلف آموزشی با حضور سینماگران و اساتید ایرانی و خارجی است.

نرجویان دارالفنون پس از طی این دوره شش روزه، به عضویت دائمی این مرکز در می‌آیند و درنتیجه فعالیت‌های سینمایی آن‌ها در طول سال مورد پایش و رصد جشنواره قرار خواهد گرفت.

آدرس سایت رسمی جشنواره جهانی Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Film@Fajriff.com است.

سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، 8-1 اردیبهشت 1396(21 تا 28 آوریل 2017) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می شود.

۲۹ فروردین ۱۳۹۶ ۱۹:۴۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500