English
به خانه سینما خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 

اخبار

مردم عکس و عکاس خوب را انتخاب می‌کنند/ تشریح جزئیات یک جشن

مردم عکس و عکاس خوب را انتخاب می‌کنند/ تشریح جزئیات یک جشن
دبیر سومین جشن انجمن عکاسان سینمای ایران آخرین اطلاعات و خبرها از این رویداد سینمایی را تشریح کرد.

حافظ احمدی رییس انجمن عکاسان سینمای ایران  با اشاره به سومین جشن انجمن عکاسان سینمای ایران گفت: جشن انجمن عکاسان سینمای ایران نوزدهم خرداد ماه برگزار و مانند دوره های قبل به بهترین آثار عکاسی در سینمای ایران جوایزی اهدا می شود.

وی ادامه داد: هرچند این برنامه، جشن انجمن عکاسان سینمای ایران است، اما در کنار اعضای انجمن دیگر عکاسانی که طی یک سال گذشته پروژه ای سینمایی را عکاسی کرده باشند، می توانند در این داوری شرکت کنند. البته تاکید می کنم که هیچ فرقی نمی کند فیلم مورد نظر اکران شده باشد یا خیر.

دبیر سومین جشن انجمن عکاسان سینمای ایران بیان کرد: در سومین دوره جشن انجمن عکاسان سینمای ایران طبق روال گذشته بزرگداشت ها برگزار و در کنار آن موارد دیگری چون استعداد برتر، عکاس بااخلاق نیز دنبال می شود.

وی تاکید کرد: مساله قابل توجه در این دوره از جشن، این است که مردم و علاقمندان می توانند از طریق اپلیکیشن «پات» و انجام یک نظرسنجی، عکس خوب و عکاس خوب را انتخاب کنند. البته این امکان نیز وجود دارد که در این نظرسنجی، بازیگر محبوب مردم نیز انتخاب شود.

احمدی گفت: با توجه به برنامه ریزی انجام شده، تا ۱۰ روز آینده این اپلیکیشن راه اندازی می شود و مردم می توانند به بهترین های خود رای دهند. در زمینه داوری آثار نیز باید بگویم که انجمن تمام آثاری را که برای جشن ارسال می شود داوری می کند.

به گفته وی، براساس برنامه ریزی های انجام شده اواخر هفته اول خرداد ماه داوری ها آغاز می شود.

رییس انجمن عکاسان سینمای ایران درباره فعالیت های صنفی این انجمن نیز توضیح داد: فکر می کنم یکی از فعال ترین اصناف خانه سینما انجمن عکاسان سینمای ایران است که طی سال های گذشته فعالیت های صنفی قابل توجهی داشته که از آن جمله حضور در جشنواره فیلم فجر و جشن خانه سینما است.

عکاس فیلم سینمایی «بوی پیراهن یوسف» در پایان بیان کرد: شکل گیری کمیته های مختلفی از جمله کمیته امنیت شغلی، کمیته انضباطی، کمیته رفاهی از دیگر فعالیت های این انجمن به شمار می رود. همچنین طی یک سال گذشته کمتر شاهد حضور عکاسانی غیر از اعضای انجمن در پروژه های سینمایی بودیم. البته معدود عکاسانی که عضو انجمن نیستند نیز با دریافت مجوز از سوی این انجمن به فعالیت خود ادامه دادند.

۱ خرداد ۱۳۹۶ ۱۲:۲۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500