English
به خانه سینما خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 

اخبار

شانزدهمین جشن بزرگ مدیران تولید سینما برگزار شد

شانزدهمین جشن بزرگ مدیران تولید سینما برگزار شد
جشن انجمن صنفی مدیران تولید سینما با حضور چشمگیر چهره های فرهنگی، هنری و سیاسی کشور با تقدیر از شش مدیر تولید پیشکسوت و فعال سینمای ایران برگزار شد.

در این مراسم که با ضیافت افطار همراه بود، از یونس صباحی، طهورا ابوالقاسمی، محسن شایان فر، جواد نوروزبیگی، سعید شرفی کیا و حسن مصطفوی تقدیر شد.

حسن آقاکریمی رئیس هیأت مدیره انجمن مدیران تولید در سخنانی با بیان این که شانزده سال است به تنهایی تلاش می کنیم این جشن برگزار شود، گفت: اما متأسفانه در مجامع سینمایی و حتی در جشن سینما که خود اهالی سینما برگزار می کنند مدیران تولید نادیده گرفته می شوند و کمترین توجهی به آنها نمی شود.

وی ادامه داد: امیدوارم در سال جدید با نظام مند شدن نظام صنفی سینما خصوصا طرحی که برای به رسمیت شناخته شدن سینما مطرح شده موجب آبادانی بیشتر سینما شود و حمایت رنگ بیشتری خارج از سلیقه های شخصی به  خود بگیرد. مدیران تولید هم جایگاه اصلی خود را پیدا کنند.

در ادامه مراسم منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما اظهار داشت: خانه سینما قدرت خود را از اصناف می گیرد و اصناف قدرت خود را از واقعی بودن و همبستگی شان می گیرند.

وی تاکید کرد: ما در خانه سینما نیازمند بازنگری جدی مفاهیم هستیم. همه ما که در سینما کار می کنیم هم فرهنگ را می فهمیم و هم به آن ارادت داریم بنابراین  این قاعده تفکیک میان صنوف و انجمن های فرهنگی غلط و خانمان برانداز است. جامعه اصناف سینمای ایران اگر کار خود را جدی در حوزه صنوف پیگیری کنند روزهای خوبی پیش رو خواهد داشت.

اجرای این مراسم را که جمع زیادی از چهره های سینمایی و سیاسی حضور داشتند، کامران ملکی برعهده داشت و در بخشی از مراسم از حاضران خواست برای سلامتی حبیب الله کاسه ساز دعا کنند.

منوچهر شاهسواری، سیروس الوند، حسن آقاکریمی، آزیتا موگوئی، سیدمحمود دعایی، همایون اسعدیان، مصطفی کواکبیان، قربان محمدپور، پژمان بازغی، احسان قاضی زاده هاشمی، سعید راد و علی قائم مقامی از سینماگران و مدیرانی بودند که برای تقدیرها به روی سن حاضر شدند.                                                                                                                                                                                                                             کواکبیان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی گفت: امروز در حالی اینجا مراسم برگزار می‌کنیم که در چند روز گذشته با اتفاقاتی که افتاده جامعه همه ناراحت هستیم. حمله داعش به مجلس و حرم امام  با هدف انتقام از رای مردم وحضور پرشور مردم در انتخابات بود اما آنها کور خوانده‌اند. آنها موفق نمی‌شوند و مردم ایران راه خود را می‌روند. وی ادامه داد: من به همه سینماگران این جشن را تبریک می‌گویم. خود من اصلاح‌طلب هستم و البته هنرمندان همیشه طرفدار اصلاح‌طلب‌ها بوده‌اند

قاضی زاده هاشمی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اظهار امیدواری از اینکه رونق سینمای ایران سال به سال بهتر از سالهای قبل باشد، گفت: مجلس پیگیر حقوق سینماگران است تا سینمایی فعال و پویا داشته باشیم و با ارتباطات خوبی که در دوره جدید خانه سینما برقرار شده امیدواریم وضعیت بهتر شود.

از حاضران در این مراسم که در هتل انقلاب برگزار شد می توان به جمشید مشایخی، علیرضا تابش، سیدجمال ساداتیان، حبیب اسماعیلی، پوران درخشنده، احمد مسجدجامعی، مستانه مهاجر، مجتبی فرآورده، محمدرضا شرف الدین، سعید سهیلی، محمدمهدی عسگرپور، مسعود اطیابی، اصغر هاشمی، کاظم راست گفتار، محمدرضا فرجی، مسعود مددی، مرتضی رزاق کریمی، قاسم قلی پور، غلامرضا موسوی، روح اله برادری، محسن علی اکبری و محمود صادقی و علیرضا محجوب از نمایندگان مجلس شورای اسلامی . افشین حبیب زاده عضو شورای اسلامی شهر تهران در دوره پنجم به همراه خانواده شهید کشوری و شهید شیرودی اشاره کرد.


         

 

 

شانزدهمین جشن مدیران تولید  7
شانزدهمین جشن مدیران تولید  6
شانزدهمین جشن مدیران تولید  5
شانزدهمین جشن مدیران تولید  4
شانزدهمین جشن مدیران تولید  3
شانزدهمین جشن مدیران تولید  2 
شانزدهمین جشن مدیران تولید  1  

جشن مدیران تولید 5
جشن مدیران تولید 4
جشن مدیران تولید 3
جشن مدیران تولید 2
جشن مدیران تولید 1  

جشن مدیران تولید

 
جشن مدیران تولید جشن مدیران تولید 16 11
جشن مدیران تولید 16 10
جشن مدیران تولید 16 9
جشن مدیران تولید 16 8
جشن مدیران تولید 16 7
جشن مدیران تولید 16 6
جشن مدیران تولید 16 5
جشن مدیران تولید 16 4
جشن مدیران تولید 16 3
جشن مدیران تولید 16 2
جشن مدیران تولید 16 1

۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ۰۷:۳۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500