English
به خانه سینما خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 

اخبار

مراسم نخستین دوره جایزه ادبی-هنری "با خانه مان" چهارم آبان ماه در خانه سینما برگزار می شود.

مراسم نخستین دوره جایزه ادبی-هنری "با خانه مان" چهارم آبان ماه در خانه سینما برگزار می شود.
نخستین رویداد فرهنگی-هنری "خانه ندارد، خواب می بیند" به منظور حمایت از بی خانمان ها از سوی بخشی از هنرمندان و اهالی قلم به نام "با خانه مان" از ساعت 16:30 تا 19:30 روز پنجشنبه چهارم آبان ماه در خانه سینما برگزار می شود. این رویداد فرهنگی-ادبی در سه بخش «جایزه بی خانمان»، نشست نقد و بررسی معضل بی خانمانی با عنوان «نقش بی خانمانی در تضعیف تعادل نشانه ای جامعه» و نمایشگاه چیدمان و پرفورمنس «خانه ندارد، خواب می بیند» با تلاش گروه فرهنگی-هنری مستقل «با خانه مان» برگزار می شود.
در نخستین دوره از برگزاری این رویداد فرهنگی-ادبی که فراخوان آن آذر ماه سال گذشته اعلام شده «رویا تفتی»، «گراناز موسوی» و «علیرضا بهنام» داوران بخش شعر، «محمد حسینی»، «میترا معینی» و «شیوا ارسطویی» داوران بخش داستان و «زهره رحمانی»، «نیروان رضایی» و «جاوید رمضانی» هم داوران بخش عکس هستند.
معرفی و تقدیر از برگزیدگان دو بخش نخست این جایزه، چهارم آبان ماه و با همکاری خانه سینما برگزار می شود. بخش سوم جایزه هم با همکاری فرهنگسرای نیاوران از هفدهم تا بیستم آذر ماه به صورت چیدمان و پرفورمنس برپا می شود.
در بخش سوم، هنرمندانی همچون علیرضا مجابی، ایمان شکراللهی، فرید حامدی، داریوش تقی پور، علی اکبر کرمانی نژاد، فرزانه آقاپور، نسیم شیخ الاسلام، زهره رحمانی، نیروان رضایی، سمیه طوسی، امید نقیبی، الهام طاهری همکاری کرده اند.

۱ آبان ۱۳۹۶ ۱۲:۰۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500