English
به خانه سینما خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 

اخبار

«علیرضا قاسم‌خان» مدیرعامل "موزه سینمای ایران" شد

«علیرضا قاسم‌خان» مدیرعامل "موزه سینمای ایران" شد
با حکم رئیس سازمان امور سینمایی، علیرضا قاسم‌خان به عنوان مدیرعامل جدید موزه سینمای ایران معرفی شد. متن حکم علیرضا قاسم خان مدیرعامل جدید موزه سینمای ایران به شرح ذیل است:

«جناب آقای علیرضا قاسم خان، با توجه به سوابق و تجربیات ارزنده در امور فرهنگی و هنری و به استناد بند 1 ماده 15 اساسنامه و صورت جلسه مورخ 96/7/25 هیات مدیره موزه سینمای ایران، برای مدت چهار سال به عنوان "مدیرعامل موزه سینمای ایران" منصوب می‌شوید.
«در همراهی با برنامه جامع سازمان سینمایی در حوزه گردآوری،حفاظت و معرفی اسناد،مدارک و میراث سینمایی و برنامه‌ریزی برای برقراری همکاری و مبادلات تخصصی با فیلم‌خانه ملی ایران و دیگر آرشیوها و موزه‌ها،نکوداشت پیشکسوتان و مفاخر سینمای ایران،ثبت تاریخ شفاهی و توسعه مطالعات و تبادل تاریخ سینمای ایران و تشویق ثبت آثار سینمایی و تصویری از اولویت‌هایی که انتظار می‌رود با همکاری و تعامل موثر با آرشیوها،موزه‌ها و فعالان این بخش و با جلب همکاری نهادهای مرتبط انجام گیرد».
توفیق روز افزونتان را از خدواند متعال خواستارم.
محمدمهدی حیدریان- معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان امور سینمایی و رئیس هیات امنای موزه سینمای ایران

خانه سینما ضمن آرزوی موفقیت برای جناب آقای علیرضا قاسم خان به عنوان یک همکار  و عضو با سابقه جامعه اصناف سینمای ایران، این انتصاب شایسته را به سازمان امور سینمایی و هیات امنای موزه سینمای ایران تبریک می گوید.

۷ آبان ۱۳۹۶ ۱۲:۰۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500