English
به خانه سینما خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 

اخبار

تصمیم‌گیری برای بخش آرای مردمی جشنواره ملی فجر/ جایزه مردمی چیست

تصمیم‌گیری برای بخش آرای مردمی جشنواره ملی فجر/ جایزه مردمی چیست
چگونگی ارایه کارت اختتامیه سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر به شیوه قرعه‌کشی به مردم با حضور مسئولان خانه سینما و دبیرخانه جشنواره بررسی می شود. بخش آرای مردمی در جشنواره فیلم فجر از اهمیت بسیاری برخوردار است زیرا علاقه مندان به سینما با انتخاب و رای دادن به فیلم مورد نظر خود، فرصت اکران نوروزی را در اختیار یک اثر قرار می‌دهند.

طی سال های گذشته این رای گیری به صورت دستی و از طریق صندوق هایی که خارج از سالن نمایش فیلم‌ها تعبیه شده بود انجام می‌گرفت و سال گذشته و در دوره سی و پنجم تصمیم گرفته شد تا روند رای گیری به صورت اینترنتی صورت گیرد که در نهایت قبل از شروع جشنواره فیلم فجر این امر بنا به دلایلی لغو شد.

امسال براساس اعلام دبیرخانه سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر، نظرسنجی آرای مردمی و سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران به صورت الکترونیکی از طریق اپلیکیشن موبایل، وب سایت اخذ آرای مردمی و تلگرام انجام می‌شود. ضمن اینکه متولی این رای‌گیری همچون چند سال اخیر خانه سینما خواهد بود.

امسال برای شرکت کنندگان در نظرسنجی آرای مردمی جوایزی به صورت روزانه از طرف دفتر جشنواره در نظر گرفته شده که یکی از آنها کارت ورود به اختتامیه جشنواره ملی فیلم فجر است. اینکه چگونه و بر چه اساسی قرار است کارت ورود به مراسم اختتامیه در اختیار برندگان قرعه کشی قرار گیرد و یا اینکه قرعه کشی برای کارت مراسم اختتامیه چگونه صورت می گیرد، هنوز مشخص نیست.

مسئولان خانه سینما به عنوان برگزارکننده بخش رای گیری مردمی و مسئولان جشنواره ملی فیلم فجر فردا پنجشنبه ۲۸ دی ماه جلسه ای را برگزار می کنند تا درباره بخش آرای مردمی و همچنین مساله جوایز مردمی تصمیم گیری شود.

مهر
۲۷ دی ۱۳۹۶ ۱۱:۲۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500