English
به خانه سینما خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 

اخبار

پیام انجمن بازیگران سینما به مناسبت درگذشت دکتر محمد کوثر

پیام انجمن بازیگران سینما به مناسبت درگذشت دکتر محمد کوثر
اگر هنر کمال یافته بازیگری کشورمان توانسته در عرصه های گوناگون داخلی و بین المللی تا بالاترین قله های رفیع صعود کرده و موفقیت های چشمگیری را نصیب خود نماید، مدیون استادانی است که شمع وجود گوهربار خود را به پای آموزش دانشجویان و هنرجویانی گذاشتند که امروزه هر کدامشان استادی چیره دست در بازیگری هستند. یکی از درخشان ترین و تاثیرگذارترین این آموزگاران، استاد دکتر محمد کوثر هستند.
استاد ممتاز و پرافتخار دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران، استادی که در کمال بی ادعائی و فروتنی، نسلی از بازیگران  را خصوصا در دهه پنجاه شمسی پرورش دادند که امروزه یکی از موثرترین عوامل در شکل گیری هنر بازیگری آکادمیک  متکی بر تفکر و سواد هنرمندانه محسوب می شوند.
دکتر کوثر در سکوتی تلخ و غم انگیز از میان ما رفت و حتی مجال آن را نیافتیم تا بدرقه ای در خور و شایسته ی این چهره تکرارنشدنی و بی بدیل هنرهای نمایشی داشته باشیم. 
انجمن بازیگران سینمای ایران ضمن ادای احترام به این آموزگار بزرگ هنر بازیگری معاصر کشورمان، امید دارد امکانی فراهم شود تا به شایستگی از جایگاه و مقام والای ایشان تقدیر بایسته صورت گیرد.
همچنین به اطلاع همکاران عزیز و هنردوستان گرامی می رساند از سوی خانواده این استاد ، مراسمی در روز جمعه 6 بهمن ماه از ساعت 16 تا 18  در محل  مجتمع  مسکونی سامان شیراز، واقع در خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز جنوبی، خیابان سامان برگزار می گردد و امکان اندکی است تا بر ساحت این استاد فرزانه تعظیم و تکریم نمائیم.
۲ بهمن ۱۳۹۶ ۱۲:۴۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500