English
به خانه سینما خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 

اخبار

رأی‌گیری مردمی هنوز تمام نشده | سانس‌های فوق‌العاده، جزو رای‌گیری نیست

رأی‌گیری مردمی هنوز تمام نشده | سانس‌های فوق‌العاده، جزو رای‌گیری نیست
علی آشتیانی‌پور رییس ستاد آرای مردمی جشنواره فیلم فجر درباره وضعیت رأی‌گیری آرای مردم برای رسیدن به گزینه بهترین فیلم به انتخاب تماشاگران صحبت کرد. علی آشتیانی‌پور رییس ستاد آرای مردمی جشنواره فیلم فجر، درباره تعداد فیلم‌های راه‌یافته به بخش نهایی بهترین فیلم از نگاه تماشاگران، بیان کرد:«فیلم‌های آرای مردمی، شب گذشته به پنج فیلم تبدیل شد و این به این معنی نیست که پنج فیلمی که اعلام شده، جزو فیلم‌های نهایی هستند و رای‌گیری تمام شده است. هم‌چنان ممکن است فیلم‌های دیگری بیایند و جای فیلم‌های اعلام شده را بگیرند و تغییراتی تا لحظه آخر صورت گیرد.»

او درباره شائبه‌هایی که درباره آرای مردمی، از سوی برخی فیلمسازان و تهیه‌کنندگان مطرح شده است، گفت:«دوستانی که انتقادی به آرای مردمی دارند، نپرسیدند که آرای مردمی چگونه صورت می گیرد. برای مثال درباره سانس‌های فوق‌العاده، باید بگویم که اصلا جزو رای‌گیری نیست.

در واقع تصوراتی است که برخی در این‌باره دارند و بیان می‌کنند که این به معنی نزدیک بودن به حقیقت نیست». آشتیانی‌پور ادامه داد: «حقیقت این است که مردم در حال رای‌دادن هستند و باید به رای آنان احترام بگذاریم. یا نباید قبول کنیم که در این رقابت قرار بگیریم یا وقتی که وارد رقابت می‌شویم، به رای مردم احترام بگذاریم. ما از رای‌هایی که به ما می‌رسد مراقبت می‌کنیم و همان را به رسانه‌ها انتقال می‌دهیم. باید دید مردم در لحظه آخر به کدام فیلم رای می‌دهند.» رییس ستاد آرای مردمی جشنواره فیلم فجر، در پایان اظهار کرد:«خوشبختانه همه فیلم‌ها خوب است و مورد توجه هم قرار گرفته‌اند. رای نیاوردن نیز به این معنی نیست که مردم به این فیلم توجه نکردند. هر فیلمی مخاطب خودش را دارد اما ممکن است به فیلم دیگری از سوی مردم توجه بیشتری شده باشد».

۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ۲۰:۳۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500