English
به خانه سینما خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 

اخبار

رونمایی از عکس‌های مستندسازان در نمایشگاه گروهی «یک عکس، یک نگاه»

نخستین نمایشگاه عکس گروهی مستندسازان سینمای ایران با عنوان یک عکس یک نگاه، دهم دی ماه از ساعت ۱۶ در کافه گالری خانه سینما افتتاح می‌شود.

بابک بهداد برگزار کننده این نمایشگاه با اشاره به علاقه و توجه مستندسازان به عکاسی گفت: «معمولا مستندسازان زمان ساخت فیلم عکس برداری هم می‌کنند و یا به بهانه عکاسی به سفرهای مختلفی می‌روند. ایده برگزاری نمایشگاه «یک عکس، یک نگاه» هم از همین توجه مستندسازان به عکاسی آمد.»
او ادامه داد: «در این نمایشگاه نگاه متفاوت مستندسازان به پدیده‌های اطرافشان به خوبی دیده می‌شود. عنوان آن هم از چنین دیدگاهی گرفته شده است. ما فراخوانی برای این نمایشگاه نداشتیم و دعوت را هم از دوستان مستندسازی که اطرافمان بودند، آغاز کردیم. خیلی‌ها بعد از منتشر شدن پوستر، برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی کردند اما به دلیل کمبود جا ترجیح دادیم نمایشگاه را با ۳۰ نفر بر پا کنیم.
بهداد در پایان با تاکید بر اینکه نمایشگاه عکس گروهی مستندسازان را در سال‌های آینده به صورت گسترده‌تر برگزار می‌کند، خاطرنشان کرد: «در تلاش هستم این نمایشگاه را در خانه هنرمندان هم برپا کنم. همچنین اگر امکان برگزاری «یک عکس، یک نگاه» در استان گیلان هم فراهم شد، عکس‌های هنرمندان مستندساز را برای مردم گیلان نیز نمایش می‌دهیم.»
.

این نمایشگاه  همه روزه از ۱۱ دی تا ۲۹ بهمن و از ساعت ۱۰ تا ۲۱ ، واقع در خیابان بهار جنوبی، کوچه سمنان، شماره 29 پذیرای علاقه مندان است.


۱۰ دی ۱۳۹۳ ۱۲:۵۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500