English
به خانه سینما خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 

اخبار

مراسم تشییع زنده یاد ناصر ملک مطیعی ساعت 9:30 فردا یکشنبه از ساختمان وصال خانه سینما

مراسم تشییع زنده یاد ناصر ملک مطیعی ساعت 9:30 فردا یکشنبه از ساختمان وصال خانه سینما
ناصر ملک مطیعی، پیش کسوت بازیگری سینمای کشورمان، دار فانی را وداع گفت. خانه سینما ضمن عرض تسلیت به خاندان محترم این هنرمند فقید ، اعضای جامعه اصناف سینمای ایران و عموم هنردوستان ، در گذشت اسطوره بازیگری سینمای میهن مان را تسلیت می گوید. ضمناً مراسم یادبود این هنرمند فقید از ساعت ١٣:٣٠ تا ١٥ سه شنبه ٨ خرداد در مسجد جامع امیرالمومنین واقع در بلوار مرزداران، خیابان ایثار برگزار می شود. به همین مناسبت بسیاری از انجمن های خانه سینما متون تسلیتی رابه شرح زیر منتشر کردند:

انجمن بازیگران سینمای ایران:

بازگشت همه به سوی اوست
با نهایت اندوه و تاسف فراوان ، بازیگر پیشکسوت و ستاره مانده گار تاریخ سینمای ایران ناصر ملک مطیعی، بعد از تحمل  دوران طولانی  بیماری و رنج  نامهربانی ها ، از میان ما رفت و به  آرامش بیکران و جاودان پیوست .
  درگذشت این چهره همیشه متین و همواره محبوب  سینمای کشورمان را به حضور هموطنان عزیز ، خانواده محترم ایشان و تمامی همکاران و سینماگران گرامی تسلیت عرض می نمائیم .
شورای مرکزی انجمن بازیگران سینمای ایران

 

شورای مرکزی انجمن منتقدان ونویسندگان سینمایی ایران: 

ناصر خان ملک مطیعی بخشی از پیکره تاریخ سینمای ما بود،ازابتدای دهه۳۰...
متاسفانه این قدمت تاریخی پاس نگه داشته نشد..
بی مهری به او نادیده گرفتن یک تاریخ ۳۰ ساله است که نمی توان به سادگی حذفش کرد.
یادش زنده وگرامی

 

شورای مرکزی کانون کارگردانان سینمای ایران:

سینمای ایران بار دیگر یکی از هنرمندان محبوب و با ارزش خود را ازدست داد . دیشب ناصر ملک مطیعی ستاره سال های سال سینمای ایران پس از سال ها دوری از پرده سینما، اما در اوج احترام ومحبوبیتی که شایسته اش بود ،  در سن هشتاد و هشت سالگی با دنیای زندگان و دنیای سینما وداع کرد. او در سال های دور عاشقانه در این سینما بازی کرد و فیلم ساخت ، و  در حالی که در سال های پس از انقلاب  با آرزوی فعالیت در این حرفه تنها با حسرت به نظاره سینمای ایران نشسته بود ، دوستدارانش در آرزوی دیدن دوباره اش بر پرده سینما و یا صفحه تلویزیون ماندند.
کانون کارگردانان سینمای ایران فقدان این بازیگر و کارگردان سینما را که همواره تصویر کننده مروت و مردانگی در سینمای ایران بود به خانواده محترمش ، همه بازیگران سینما ، کارگردانان سینمای ایران و همه دلسوختگان این سینما تسلیت می گوید . آرزو می کنیم که پس از این ، قدر هنرمندان این مرز و بوم را در زمانی که در کنار ما هستند بیشتر بدانیم تا این گونه دچار حسرت از دست دادنشان نشویم .

انجمن دستیاران فیلمبردار:

درگذشت آقای ناصر ملک مطیعی بازیگر نامدار و پیش کسوت سینمای ایران را به تمامی ایرانیان تسلیت عرض میکنیم روحشان شاد

 

انجمن چهره پردازان سینمای ایران:

روحش قرین آرامش ابدی
تسلیت به خانواده محترم هنرمند نامدار جناب آقای ناصر ملک‌مطیعی،جامعه هنری و هنر دوستان یاد وخاطراتش همیشه ماندگار خواهد بود.

 

هیئت مدیره انجمن گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم:

درگذشت بازیگر نامدار سینمای ایران ناصر ملک مطیعی، را به دوستداران و هوادارانش ،خانواده سینما و خانواده محترم وی تسلیت میگوییم.

 

 انجمن صنفی تدوینگران سینما:

درگذشت بازیگر بزرگوار زنده‌یاد ناصر ملک‌مطیعی را به جامعه اصناف سینما تسلیت می‌گوییم.

 

 

۵ خرداد ۱۳۹۷ ۰۶:۵۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500