English
به خانه سینما خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 

اخبار

تورج منصوری از جشن بزرگ سینما گفت: پایان مرحله اول داوری 9 مرداد/ در جشن بیستم بی‌محابا خرج نمی‌کنیم

تورج منصوری از جشن بزرگ سینما گفت: پایان مرحله اول داوری 9 مرداد/ در جشن بیستم بی‌محابا خرج نمی‌کنیم
رییس انجمن عالی هنرها و فنون سینما با اشاره به اینکه مرحله اول داوری بیستمین جشن بزرگ سینمای ایران 9 مرداد به پایان می رسد، تاکید کرد در برگزاری مراسم صرفه جویی می کنند. تورج منصوری رییس انجمن عالی هنرها و فنون سینما در گفتگو با خبرنگار مهر

با اشاره به ادامه داوری بیستمین جشن بزرگ سینمای ایران گفت: در حال حاضر کارهای مربوط به داوری بخش اول در حال انجام است و تا نهم  مرداد ماه داوری مرحله اول به پایان می رسد و بعد از آن بلافاصله داوری مرحله دوم آغاز می شود.

وی توضیح داد: بعد از جمع آوری آرای مرحله اول داوری و شمارش آرا، پس از ۷۲ ساعت نامزدهای مرحله اول انتخاب و معرفی می شوند تا مرحله دوم داوری بیستمین جشن بزرگ سینمای ایران آغاز  شود.

رییس انجمن عالی هنرها و فنون سینما بیان کرد: در فاصله ای که قرار است داوری بخش دوم انجام شود، تصمیم نهایی برای چگونگی برگزاری جشن بزرگ سینمای ایران گرفته می شود و به اطلاع اهالی خانه سینما می رسد.

 وی درباره حاشیه های به وجود آمده درباره لغو برگزاری مراسم جشن یا برگزاری مختصر آن توضیح داد: در حال حاضر هیچ تصمیمی در زمینه چگونگی برگزاری جشن بزرگ سینمای ایران و یا امکان دعوت از چه تعداد مهمان، گرفته نشده و نمی دانیم قرار است این جشن نسبت به دوره های قبل با چه تفاوت هایی همراه باشد.

منصوری گفت: این دوره از جشن بزرگ سینمای ایران قطعا با رویکرد صرفه جویی در هزینه های اضافی برگزار می شود و قرار است در این دوره بی محابا خرج نکنیم بلکه مناسب با شرایط اقتصادی کشور رفتار کنیم و اگر می توانیم چیزی را صرف جویی کنیم حتما در این زمینه اقدام کنیم.

وی تاکید کرد: بیستمین جشن بزرگ سینمای ایران حتما برگزار می شود و تنها شکل برگزاری آن با تغییراتی همراه خواهد بود و ممکن است در این بخش به نوعی از برگزاری جشن بزرگ سینمای ایران برسیم که مورد قبول همه قرار گیرد.

رییس انجمن عالی هنرها و فنون سینما در پایان گفت: به هرحال برگزاری هر مراسمی می تواند ناراضی و یا منتقد داشته باشد و این مساله کاملا طبیعی است ولی آنچه برای ما خیلی مهم است اینکه استاندارد داوری ها در این دوره افزایش پیدا می کند.

 

خبرگزاری مهر

۳ مرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۴۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500