English
به خانه سینما خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 

اخبار

جزییات نحوه کسب آرای مردمی اعلام شد، هاشمی:ضریب امنیتی آرای مردمی جشنواره فیلم فجر افزایش یافت

جزییات نحوه کسب آرای مردمی اعلام شد،  هاشمی:ضریب امنیتی آرای مردمی جشنواره فیلم فجر افزایش یافت

۵۲نفر در سینماهای مردمی آرا و نظرات مخاطبان جشنواره فیلم فجر را اخذ می‌کنند. امسال برخلاف سال گذشته دیگر بلیت خریداری شده ملاک رای دادن نیست بلکه برگه‌های رای هنگام ورود تماشاگران به سالنهای اصلی بین آن‌ها توزیع می‌شود.

سید محسن هاشمی مدیر اجرایی ستاد برگزاری رای تماشاگران سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر از افزایش ضریب امنیتی برگه‌های رای امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ساعت هشت صبح امروز جمعه دهم بهمن ماه کارگاه آموزشی فرایند رای گیری و شمارش آرای سی و سومین جشنواره فیلم فجر با حضور ۵۲ نفر از راهنمایان صندوق‌های اخذ آرای مردمی در سینما‌های جشنواره فیلم فجر در تالار سیف الله داد خانه سینما برگزار شد و در این جلسه به ضرورت توجه به جمع آوری و شمارش آراء تاکید شد.

وی در این کارگاه ضمن تشریح وظایف راهنمایان و مسئولان صندوق‌ها به تشریح نمونه برگ‌های شمارش آرا پرداخت و هفت تذکر کلیدی را برای انجام درست ماموریت راهنمایان و مسئولان صندوق‌ها برشمرد.

در ادامه این کارگاه بازرسان مناطق غرب، مرکز، ‌جنوب و شمال غربی معرفی شدند که در حوزه شرق علی رضا سمیعی،درشمال وغرب امیر پژمان حبیبیان و مرکز آرش دادگستر، ‌جنوب وشمال غربی امیر ضیاء معرفی  و مسئولیت بازرسی و سرکشی مستمر بر صندوق‌ها را بر عهده دارند.

این کارگاه آموزشی که تا ظهر در تالار سیف الله داد به طول انجامید با سوگند به کلام اله مجید برای صیانت از آرای تماشاگران پایان یافت.

امسال برخلاف سال گذشته دیگر بلیت خریداری شده ملاک رای دادن نیست بلکه برگه‌های رای هنگام ورود تماشاگران به سالنهای اصلی بین آن‌ها توزیع می‌شود و این برگه‌ها نام فیلم بر روی آن‌ها نوشته شده و همچنین مهر برجسته سیمرغ بر روی آن حک شده است.

 

از جمله تدابیر این دوره برای صیانت از ارای مردمی این است که صرفا به تعداد بلیتهای خریداری شده و صندلیهایی که از سوی تماشاگران اشغال می‌شود برگه‌های رای در اختیار تماشاگران قرار می‌گیرد که بعد از نمایش فیلم آن را در درون صندوق می‌اندازند.

سید محسن هاشمی پس از این کارگاه اعلام کرد که سال گذشته تعداد رای دهندگان بیش از هفتاد و هشت هزار برگ رای بود که برای روق جشنواره بسیار مفید و مناسب بنظر می‌رسید امسال اما خانه سینما برای سالن‌هایی که بیش از نیم از ظرفیتشان رای دهند به قید قرعه یک جایزه اهدا خواهد کرد. اینجایزه شامل کتاب نفیس و ارزشمند موزه سینما ی ایران است به همراه تی شرت منقوش به نشان خانه سینما است.

 

۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ۱۲:۱۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500