English
به خانه سینما خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 

اخبار

مرور آثار «اصغر شاهوردی»، صدابردار سینمای ایران در شبکه نمایش

مرور آثار «اصغر شاهوردی»، صدابردار سینمای ایران در شبکه نمایش
شبکه نمایش برای پاسداشت اصغر شاهوردی، صدابردار پیشکسوت در سینمای ایران، به مرور آثار وی می‌پردازد. به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه نمایش، این شبکه این هفته در بخش صحنه گران (مرور آثار) با حضور در منزل شاهرودی گزارش و گفت‌وگویی اختصاصی با همسر وی و بهروز معاونیان، (صدابردار) دوست و همکار شاهوردی انجام داده که در آن تجربیات و خاطرات کاری او بررسی می‌شود. این بخش به صورت ویژه، قبل از پخش هر یک از فیلم‌های مرور آثار از این شبکه پخش می‌شود.

اصغر شاهوردی متولد ١٣٣٦ در تهران و فارغ التحصیل رشته صدابرداری از مدرسه عالی تلویزیون و سینما است. او سابقه صدابرداری فیلم‌های «هامون»، «لیلا»، «قرمز»، «باشو غریبه کوچک»، «شاید وقتی دیگر»، «زیر پوست شهر» و «خانه دوست کجاست؟».. را در کارنامه کاری خود دارد و توانسته است در سه دوره از جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ بلورین بهترین صدابرداری شود.

شاهوردی، پس از فعالیت کاری درخشان خود، در سال ١٣٨٦ پس از بازگشت از لوکیشن فیلم «چراغی در مه» از شمال کشور دچار حادثه رانندگی شده و از ناحیه مغزی آسیب جدی دید و از آن زمان تا به حال در بستر بیماری است.

آثاری که از شنبه ٢٨ اردیبهشت تا جمعه ٣ خرداد، ساعت ٢١ با صدابرداری اصغر شاهوردی از شبکه نمایش پخش می‌شوند، به ترتیب شامل فیلم‌های: «سایه خیال»، «قرمز»، «دیگه چه خبر»، «صورتی»، «پری»، «کیمیا» و «استشهادی برای خدا» خواهند بود.
ایسنا
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۳:۵۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500