English
به خانه سینما خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 

اخبار

بیانیه هیات مدیره دوره سیزدهم خانه سینما

بیانیه هیات مدیره دوره سیزدهم خانه سینما
هیات مدیره دوره سیزدهم خانه سینما در آغاز فعالیت خود لازم می‌داند از تلاش و پایداری اعضای تشکل‌های عضو خانه سینما و همچنین از نمایندگان آنان در هیات‌های مدیره یا شوراهای مرکزی، و از هیات مدیره دوره دوازدهم و مدیرعامل خانه برای حفظ موجودیت خانه و پاسداری از استقلال آن در مقابل انواع فشارها و شبهه‌افکنی‌های مختلف در سه سال گذشته قدردانی کند.
هیات مدیره همچنین از فراهم کردن شرایط مناسب برای برگزاری مجمع عمومی توسط هیات مدیره دوره دوازدهم و مشارکت فراگیر نمایندگان محترم مجمع که با حمایت بالا و رأی قاطع خود، اعتماد چشمگیری را پشتوانه هیات مدیره سیزدهم ساخته است سپاسگزاری می‌کند.
پذیرش عضویت کانون پخش‌کنندگان سینمای ایران در خانه سینما، که جمع اعضای خانه را به سی و دو عضو افزایش داده، موجب خشنودی است. ضمن تبریک به هیات موسس این صنف، برای آنها در ایفای مأموریت‌های پخش آثار سینمایی، به ویژه یکپارچه کردن تشکل پخش‌کنندگان آرزوی توفیق داریم.
هیئت مدیره سیزدهم آماده است تا با عزم جدی در راه پیشبرد اهداف خانه سینما و اعتلای سینمای ایران، با همکاری و مشارکت تشکل‌های عضو و همچنین در همراهی و تعامل سازنده با سازمان سینمایی و هم‌اندیشی با کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی فعالیت کرده و پس از رفع خلأهای قانونی موجود در حوزه فرهنگ و هنر به اصلاح اساسنامه خانه سینما نیز بپردازد.
هیات مدیره ضمن تدوین و اعلام برنامه مدون دو ساله، در مهلت قانونی، رئیس، نایب رئیس، دبیر هیات ‌مدیره و مدیرعامل خانه سینما را انتخاب و معرفی خواهد کرد و برای پرهیز از حاشیه‌هایی که مخل پیشرفت امور محوله است بزودی با انتخاب سخنگوی خانه سینما به تشریح مواضع خود خواهد پرداخت.
 
هیات مدیره دوره سیزدهم خانه سینما
93/12/15
۱۵ اسفند ۱۳۹۳ ۱۳:۰۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500