English
به خانه سینما خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 

اخبار

تمامی سینماهای کشور به مدت سه روز تعطیل است

تمامی سینماهای کشور به مدت سه روز تعطیل است
دبیر و سخنگوی انجمن سینماداران از تعطیلی کلیه سینماهای کشوربه مدت سه روز خبر داد.
%3cbr/%3eمحمدرضا صابری دبیر و سخنگوی انجمن سینماداران ایران اعلام کرد%3a که تمامی سینماهای کشور به مدت سه روز به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی به دست نیروهای جنایتکار آمریکایی تعطیل است.
%3cbr/%3eمتن بیانیه انجمن سینماداران سینمای ایران به شرح زیر است%3a
%3cbr/%3eوَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ
%3cbr/%3eشهادت روش و راه و رسم سرداران بزرگ الهی و رهروان خمینی کبیر است. امروز سردار رشید اسلام و مالک اشتر سپاه ولی امر مسلمین حاج قاسم سلیمانی به دست نیروهای استکبار و توسط ارتش تروریستی آ‌مریکا به درجه رفیع شهادت نائل شده است.
%3cbr/%3eانجمن سینماداران سینمای ایران با عرض تسلیت به پیشگاه مقام معظم رهبری، مردم عزیز ایران برای شهادت سردار قاسم سلیمانی، از خداوند متعال برای این شهید و مجاهد سپاه اسلام علو درجات و همنشینی با امام حسین%28ع%29 را آرزو می‌کند و خونخواهی این فرزند بزرگ ایران اسلامی را حق مسلم مسلمانان ایران و جهان می‌داند.
%3cbr/%3eانجمن سینماداران سینمای ایران اعلام می‌دارد به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی و همچنین اعلام عزای عمومی از سوی مقام معظم رهبری، با هماهنگی سازمان سینمایی تمامی سینماهای سراسر کشور به مدت سه روز تعطیل خواهند بود و هیچ فیلم سینمایی به نمایش در نمی‌آید.
۱۳ دی ۱۳۹۸ ۱۳:۴۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500