English
به خانه سینما خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 

اخبار

نخستین نمایش فیلم «گل گلاب به روایت هما»، در کانون فیلم خانه سینما

نخستین نمایش فیلم «گل گلاب به روایت هما»، در کانون فیلم خانه سینما
کانون فیلم خانه سینما، در برنامه آینده خود، فیلم مستند «گل گلاب به روایت هما» ساخته هومن ظریف را نمایش خواهد داد. «گل گلاب به روایت هما» درباره حسین گل گلاب، سراینده سرود «ای ایران» است و این نخستین نمایش فیلم محسوب می‌شود. این برنامه در تاریخ یکشنبه 6 بهمن، ساعت 18، در سالن سیف‌الله داد در خانه سینما برگزار می‌شود و پس از نمایش هم رضا صائمی، دکتر فرهاد ممتاز (کارشناس موسیقی) و فیلم‌ساز در نشستی درباره فیلم و موضوع آن صحبت خواهند کرد.

هومن ظریف پیش از این مستند «مرز پرگهر» را ساخته و فیلم جدید او، دربرگیرنده عکس‌ها، اسناد مکتوب و گفته‌های هما گل گلاب و اسلایدهایی است که با همکاری فرهنگ بقایی و  غزاله امامی در کتاب «مرزپرگهر» و این مستند ثبت شده است. علاوه بر این، ریل‌های صدا و نسخه‌های شانزده و هشت میلی‌متری فیلم‌هایی که به همت فیلمخانه ایران تبدیل شده، در این مستند مورد استفاده قرار گرفته است.

تهیه‌کننده، کارگردان و تدوین‌گر: هومن ظریف

تصویربرداران: محمد ثریا و هومن ظریف

صدابردار:میلاد درویش

مشاوران تدوین: امیرهادی ملک اسماعیلی و پرهام وفایی

حضور در این برنامه کانون فیلم خانه سینما، برای همه، آزاد و رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند در تاریخ یادشده به نشانی خانه سینما، واقع در خیابان بهار جنوبی، پایین‌تر از سمیه، خیابان سمنان، شماره 29 مراجعه کنند.
۵ بهمن ۱۳۹۸ ۱۱:۰۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500