English
به خانه سینما خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 

اخبار

با هدف حمایت از کودکان سیستان و بلوچستان بعد از تب و تاب سیل اخیر /کمپین «#رویش_سیب» راه‌اندازی شد

با هدف حمایت از کودکان سیستان و بلوچستان بعد از تب و تاب سیل اخیر /کمپین «#رویش_سیب» راه‌اندازی شد
کمپین «#رویش_سیب» نخستین پویش مشترک خانه سینما ، انجمن حامی و مردم ایران ، با رویکرد حمایت از کودکان آسیب‌دیده نقاط محروم سیستان و بلوچستان بعد از پایان تب و تاب سیل اخیر از امروز یکشنبه 6 بهمن ماه راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی، کمپین «#رویش_سیب» روز یکشنبه 6 بهمن ماه با حمایت خانه سینما ، انجمن حامی و با هدف پشتیبانی و همراهی با مردم آسیب دیده از سیل استان سیستان و بلوچستان با رویکرد حمایت از کودکان آسیب دیده راه‌اندازی شد.

 

هدف اصلی این کمپین حمایت از کودکان مناطق مذکور بعد از فروکش کردن تب‌وتاب سیل اخیر است چرا که از نگاه سیاستگذاران این کمپین، محرومیت‌ این قشر از آینده‌سازان کشور در نقاط دورافتاده و محروم، نیازمند توجه عمیق‌ و بلندمدت است

 

از آنجا که رویکرد اصلی «#رویش_سیب» حمایت از کودکان آسیب‌دیده‌ سیستان و بلوچستان است، تصمیم دارد با حضور هنرمندان، فیلمسازان و چهره‌های سینمایی در این منطقه پس از دریافت کمک‌های مردمی با هدف نوسازی و بازسازی فضاهای آموزشی و فرهنگی آسیب‌دیده در سیل زمستان 98 و انجام فعالیت‌های آموزشی و پشتیبانی (تامین نوشت‌افزار، وسایل آموزشی و کمک‌آموزشی خسارت‌دیده) و اقداماتی در راستای تقویت روحیه دانش‌آموزان آن منطقه انجام دهند

 

همچنین با توجه به هدف‌گذاری این کمپین در فرهنگ‌سازی عمومی، ویدیوهای کوتاه یک دقیقه‌ای با حضور روانشناسان متخصص درباره تاثیر روانی بلاهای طبیعی روی کودکان تهیه شده است که به زودی در فضای مجازی منتشر می‌شود.

 

بر این اساس، پس از جمع آوری کمک‌ها و پایان کمپین در ششم اسفند و پس از حضور شورای سیاستگذاری و نمایندگان کمپین و رصد میزان تخریب‌ها در مناطق مختلف و ارزیابی حجم نیازها، برنامه‌ریزی برای ارسال کمک‌ها انجام می‌شود و متعاقبا، اخبار مربوط به کمک‌رسانی از طریق صفحات مجازی این پویش به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

 

 

گفتنی است شورای سیاستگذاری کمپین «#رویش_سیب» (مخفف: رویش سیستان و بلوچستان) را دو نفر از اعضای خانه سینما ، دو نفر از اعضای انجمن حامی و حسین ریگی (عضو انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند و انجمن فیلم کوتاه ) طراح این پویش تشکیل می‌دهند. این حرکت انسان‌دوستانه که از امروز به طور رسمی آغاز شده، تا ششم اسفند ماه فعال است و هم‌زمان با آغاز تبلیغات و اطلاع‌رسانی، با جمع آوری کمک‌های مختلف، فعالیت خود را در استان سیستان و بلوچستان ادامه می‌دهد.

 

برای پیوستن به این پویش کافیست عکسی از خود را در سامانه زیر بارگذاری کنید تا پیام و عکسی از سوی ربات این پویش برای شما ارسال گردد:

http://t.me/Royesh_sib_bot

اینک با همرسانی عکس و متن دریافتی در فضای مجازی و صفحه های شخصی، می‌توانید همراه «نخستین پویش مشترک سینما و مردم ایران» باشید.

همچنین برای اطلاع از آخرین اخبار منطقه و روند امدادرسانی صفحه اینستاگرام و تلگرام این پویش به نشانی royesh_sib@  را دنبال کنید.

 

۶ بهمن ۱۳۹۸ ۱۴:۴۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500