English
به خانه سینما خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 

اخبار

اطلاعیه خانه سینما

اطلاعیه خانه سینما
اعلامیه خانه سینما با هدف حفظ سلامتی اعضای خانه سینما از تهیه کنندگان همه پروژه های تصویری ، خواهان اقدامات پیششگیرانه اعم از رعایت اصول بهداشتی تا توقف کار را شد . متن به شرح زیر است

همکاران ارجمند

 

    با سلام

    بحران کرونا و شیوع این بیماری ابعاد اقتصادی ، اجتماعی و روانی وسیعی یافته است . خانه سینما بر این باور است که اهل فرهنگ و هنر باید همه تلاش خود را برای کاهش اثرات این بیماری  به کار بندد.

اعلامیه خانه سینما با هدف حفظ سلامتی اعضای خانه سینما . از تهیه کنندگان همه پروژه های تصویری ، خواهان اقدامات پیششگیرانه اعم از رعایت اصول بهداشتی تا توقف کار را  شد . و در پی آن کار گروه مدیریت بحران کرونا خانه سینما با مشارکت صنوف ذیربط برای اقدامات بعدی تشکیل شد . در پی آخرین اطلاعیه کارگروه مدیریت بحران کرونا خانه سینما و بروز شبهاتی حقوقی ضمن سپاس از تلاش شبانه روزی همکاران و تاکید بر توقف پروژه ها لازم میدانیم مورد زیر را مورد تاکید قرار دهیم .

خانه سینما خود را موظف به حمایت های حداکثری در قبال هر یک از اعضا که در معرض این بیماری قرار دارند میداند اما اعلام می کند تبعیت از دستوالعمل های ستاد ملی کرونا ملاک عمل خواهد بود و هر گونه اقدامی که مسئولیت حقوقی داشته باشد فقط از طریق مصوبات هیات مدیره خانه سینما قابلیت پی گیری خواهد داشت.

آرزومندیم با همدلی ، همراهی و صمیمیت با عبور از این بحران برای حل مسائل پسا کرونا در عرصه فرهنگ، هنر و سینما راهکارهای مناسب را طراحی  و اجرا کنیم .

 

 
۲۶ اسفند ۱۳۹۸ ۱۳:۲۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500