English
به خانه سینما خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 

اخبار

پیرو اطلاعیه قبلی در مورد ارائه صورتحساب بانکی

پیرو اطلاعیه قبلی در مورد ارائه صورتحساب بانکی
پیرو پیامک «خانه سینما» در مورد لزوم ارائه صورتحساب بانک برای تنظیم اظهار نامه، لازمست همکاران به دو نکته زیر توجه کنند:

١- در حال حاضر، جهت تنظیم اظهارنامه مربوط به عملکرد سال ٩٨ آنچه لازمست حین تنظیم اظهارنامه اعلام شود، اعلام موجودی حساب مودی در روز اول سال ٩٨ و مانده حساب وی در روز آخر سال ٩٨ است. همکارانی که طی روزهای گذشته اظهارنامه خودرا در خانه سینما، یا شخصا و یا در یکی از کافی نت های عمومی تنظیم و ارسال کرده اند، نگران نباشند؛ تا یکماه (از تاریخ ارسال اظهارنامه) جهت اصلاح آن فرصت دارند و می توانند این دو رقم را (پس از استعلام از بانک شان) در اصلاحیه اظهارنامه خود، اعلام کنند.
٢- با توجه به شرط جدید سازمان امور مالیاتی مبنی بر اعلام وضعیت گردش بانکی، به کلیه همکاران توصیه می شود در اولین فرصت، نسبت به گشایش یک حساب بانکی مختص به فعالیت سینمایی خود اقدام کنند و کلیه درآمدها و هزینه های مربوط به فعالیت هنری و سینمایی خود را صرفا در آن حساب انجام دهند. (همکارانی که دارای چند حساب بانکی هستند می توانند یکی از کم کار ترین حساب هایشان را از این به بعد برای این کار در نظر گیرند). حساب اختصاصی مذکور برای عملکرد سال ٩٩ دوستان و در موعد ارائه اظهارنامه در سال ١٤٠٠ مفید خواهد بود.

 

فرشته طائرپور

۸ مرداد ۱۳۹۹ ۱۴:۵۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500