English
به خانه سینما خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 

اخبار

محمود فلاح، تهیه‌کننده «مختارنامه» درگذشت

محمود فلاح، تهیه‌کننده «مختارنامه» درگذشت
خانه سینما درگذشت تهیه کننده پیشکسوت سینمای ایران زنده یاد محمود فلاح را به خانواده محترم ایشان، همکاران گرامی و اعضای محترم جامعه اصناف سینمای ایران تسلیت عرض می کند. محمود فلاح، تهیه‌کننده و مدیر باسابقه صداوسیما، پس از یک دوره بیماری طولانی و بستری شدن در بیمارستان، به دلیل عارضه ریوی درگذشت.
محمود فلاح، تهیه‌کننده باسابقه تلویزیون که سریال‌هایی همچون «مختارنامه» و «تفنگ سرپر» را تولید کرده بود، عصر امروز (پنجشنبه اول آبان) درگذشت.

فلاح در دو هفته گذشته، به دلیل عارضه ریوی در بخش مراقبت‌های ویژه یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده بود.

محمود فلاح، ۷۵ سال پیش در سبزوار به دنیا آمد. او در سال ۱۳۴۷ به جمع کارمندان سازمان رادیو و تلویزیون سابق پیوست و به عنوان تنظیم کننده واحدهای سیار و برنامه‌ریز رپورتاژ، به کار پرداخت. او در ۱۲ بهمن ۵۷، در جریان بازگشت امام خمینی(ره) به ایران و سخنرانی در بهشت زهرا، پوشش تصویری مراسم را برعهده داشت. بعد از انقلاب، محمود فلاح در بخش‌های مختلف سازمان صداوسیما به فعالیت پرداخت و سال‌ها مدیرکل تولید این سازمان بود.

تجهیز و اعزام ده‌ها گروه به خطوط مقدم در زمان جنگ تحمیلی از جمله کارهای اوست. فلاح در سال ۷۵ بازنشسته شد، اما به همکاری‌اش با سازمان در قالب مشاور و تهیه‌کننده ادامه داد.

این تهیه‌کننده، در جریان تهیه سریال «مختارنامه» دو بار سکته قلبی کرد.
۲ آبان ۱۳۹۹ ۱۳:۱۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500