English
به خانه سینما خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 

اخبار

اطلاعیه مهم مالیاتی

اطلاعیه مهم مالیاتی
ضمن سپاس از کلیه همکارانی که طی روزهای اخیر، اظهارنامه های مالیاتی خود(بابت عملکرد1399) را مستقلا تنظیم و ارسال کرده اند، به اطلاع می رساند سامانه تنظیم و ارسال اظهارنامه مالیاتی، از روز 22 الی31 خرداد از ساعت 9 الی 17 در«خانه سینما» شماره یک واقع در خ بهار، در خدمت کلیه همکاران سینماگری خواهد بود که شخصا امکان انجام این تکلیف قانونی را نداشته اند. همراه داشتن کارت ملی، اطلاعات مربوط به جمع دریافت ها و پرداخت های مستند و مرتبط با فعالیت حرفه ای مودی(قرارداد، رسید، فاکتور و...) و همچنین کپی اظهارنامه سال قبل هر شخص، الزامی و موجب تسهیل و تسریع در کار خواهد بود.
همکارانی که تاکنون پرونده مالیاتی خودرا در حوزه میدان شعاع تشکیل نداده اند، لازمست قبل از مراجعه به «خانه سینما» و یا هر کافی نت دیگری برای تنظیم اظهارنامه، ابتدا به حوزه ویژه هنرمندان در طبقه همکف اداره مالیاتهای مرکز واقع در میدان شعاع، مراجعه کرده و شماره پرونده مالیاتی خودرا اخذ نمایند.
یادآوری می شود:
عدم ارائه اظهارنامه، توانِ نمایندگان مالیاتی خانه سینما در هیئت های حل اختلاف(برای رسیدگی به اعتراض های وارده به مالیات های ناواردی که برای همکاران تعیین می شود) را کاهش داده و عملا به زیان مودیان سینمایی و هنری -در همه مشاغل- خواهد بود.
بدیهی است مراجعه همکاران در روزهای اول این مهلت، موجب کاهش تجمع در روزهای آخر بوده و شرایط رعایت پروتکل های بهداشتی را در «خانه سینما» فراهم می سازد.
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ ۱۴:۴۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500