English
به خانه سینما خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 

اخبار

پیشنهاد انجمن صنفی عکاسان سینما به رئیس جدید سازمان اموز سینمایی و سمعی بصری گفتمان در جهت پیشبرد اهداف صنفی

پیشنهاد انجمن صنفی عکاسان سینما به رئیس جدید سازمان اموز سینمایی و سمعی بصری گفتمان در جهت پیشبرد اهداف صنفی
انجمن صنفی عکاسان سینمای ایران درپیامی ضمن تبریک به محمد خزاعی معاون وزیرو رییس سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، آمادگی خود را به جهت همکاری برای رفع مشکلات صنفی اعلام کردند. دراین متن آمده است: بنام صاحب تفکر، نگاه و زیبایی

دوست، همکار و برادرگرامی

جناب آقای دکترمحمد خزاعی

انتصاب شایسته جنابعالی برکرسی سراسرازمسئولیت ریاست سازمان سینمایی را تبریک عرض کرده و بسیارخرسندیم که جنابعالی درطول سالها مدیریت برمسندهای مختلف، همیشه با اهالی سینما همگام و همدل بوده اید. چرا که خود را ازبافت این هنرمندان مظلوم می دانید و قطعا از مشکلات ابتدایی معیشتی و هنری این اهالی از قبیل (بیمه، مسکن، امنیت شغلی و...) آگاهی کامل دارید.

انجمن صنفی عکاسان سینمای ایران براین باوراست که حضرتعالی در طول مدیریت جدید خود بسیاری ازموانع راه هنرمندان را برداشته و پتانسیل و نگاه های جدید را به بدنه سینما، تزریق خواهید کرد تا هنرمندان درفضای آزاد و هنری خود به راحتی تنفس نمایند. به امید روزی که هنرمندان این سرزمین تمرکز خویش را بر رسالت اصلی هنر خود برای جامعه ای پویا بگذارند.

لذا بدین وسیله انجمن صنفی عکاسان سینمای ایران، آمادگی خود جهت هرگونه همکاری با جنابعالی را اعلام داشته و از حضرت حق سلامتی، اقتداردرتفکر، نگاه و قلم شما برادر بزرگوار را آرزو می نماید.



با احترام

انجمن صنفی عکاسان سینمای ایران
۱۰ مهر ۱۴۰۰ ۱۹:۱۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500