English
به خانه سینما خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 

اخبار

کانون کارگردانان سینمای ایران برگزار می کند / شب مهدی صباغ زاده

کانون کارگردانان سینمای ایران برگزار می کند / شب مهدی صباغ زاده
در اد‌امه شب های تقدیر از کارگردانان پیشکسوت سینما، دهمین و آخرین شب یک کارگردان در سال ۱۴۰۰، به آقای مهدی صباغ زاده اختصاص دارد. این مراسم با همکاری موزه سینما و فیلمخانه ی ملی ایران، پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۸ در موزه سینما برگزار می شود. مهدی صباغ زاده کارگردان،تهیه کننده و تدوینگر سینمای ایران کار فیلمسازی را با سینمای آزاد شروع کرده و اولین فیلم سینمایی خود را با نام آفتاب نشینان در سال۱۳۶۰ می سازد و در ادامه فیلم موفق خانه خلوت را در سال ۱۳۷۰ می سازد که موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه از دهمین جشنواره فیلم فجر می شود. دیگر آثار مهدی صباغزاده عبارتند از:
کلوپ همسران (۱۳۹۷) /خانه کاغذی (۱۳۹۵)/اولین انتخاب (سریال) (۱۳۹۲)/راه بهشت (۱۳۹۰)/خاک و آتش (۱۳۸۹)/مانگرو (فیلم تلویزیونی) (۱۳۸۷)/
راننده تاکسی (۱۳۸۵)/پیشنهاد ۵۰ میلیونی (۱۳۸۴)/اعتراف (فیلم تلویزیونی) (۱۳۸۳)/شاهد (فیلم تلویزیونی) (۱۳۸۳)/صبحانه‌ای برای دو نفر (۱۳۸۲)/بانوی کوچک (۱۳۸۰)/دیوار شیشه ای (سریال) (۱۳۷۹)/مارال (۱۳۷۹)/دلبر آهنی (سریال) (۱۳۷۸)/عشق کافی نیست (۱۳۷۷)/بدلکاران (۱۳۷۶)/دزدان مادربزرگ (سریال) (۱۳۷۴)/روزهای خوب زندگی (۱۳۷۳)/خانه خلوت (۱۳۷۰)/جستجو در جزیره (۱۳۶۹)/مهاجران (۱۳۷۱)بازی تمام شد (۱۳۶۸)/سال‌های خاکستر (۱۳۶۷)/تصویر آخر (۱۳۶۵)/گمشده (۱۳۶۴)/پرونده (۱۳۶۲)/سناتور (۱۳۶۲)/آفتاب‌نشین‌ها (۱۳۶۰)
۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ۱۱:۵۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500