English
به خانه سینما خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 

اخبار

آگهی برگزاری مجمع عمومی فوق العاده و عادی نوبت اول انجمن صنفی کارگری منشیان صحنه سینما استان تهران

آگهی برگزاری مجمع عمومی فوق العاده و عادی نوبت اول انجمن صنفی کارگری منشیان صحنه سینما استان تهران

از کلیه اعضای محترم انجمن صنفی مذکور دعوت می گردد که در روز دوشنبه 24/11/1401 ساعت 11:00 صبح در محل خانه سینما شماره 1 واقع در خیابان بهار جنوبی ، خیابان سمنان پلاک 29 حضور بهم رسانند.

دستور جلسه مجمع فوق العاده : حذف بندهای

ب : افرادی که حداقل در 15 قسمت از سریال داستانی بالای 45 دقیقه فعالیت داشته و با ارائه قرارداد نامشان نیز در تیتراژ به عنوان منشی صحنه ، قید شده است و از آخرین کار ایشان بیش از یکسال نگذشته باشد.

پ : داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی یا بالاتر در رشته های مرتبط از دانشگاه های معتبر به منزله یک فیلم سینمایی محاسبه می شود.

ج :افرادی که در بیش از 20 عنوان فیلم کوتاه که جمع مدت زمان آنها کمتر از 300 دقیقه نباشد فعالیت داشته و با ارائه قرارداد ، نامشان نیز در تیتراژ به عنوان منشی صحنه قید شده است و از آخرین کار ایشان بیش از یکسال نگذشته باشد.

ح : افرادی که در بیش از 5 تله که جمع مدت زمان آنها کمتر از 450 دقیقه نباشد فعالیت داشته و با ارائه قرارداد نامشان نیز درتیتراژ به عنوان منشی صحنه قید شده است و از آخرین کار ایشان بیش از یکسال نگذشته باشد.                                                                                   

ط : افرادی که حداقل در20 عنوان فیلم یا 30 قسمت سریال مستند که جمع مدت زمان آنها کمتر از 400 دقیقه نباشد، به عنوان منشی صحنه فعالیت داشته و با ارائه قرارداد نامشان نیز در تیتراژ قید شده است، و حداقل 3 سال سابقه مستمر درعنوان ذکر شده داشته و بیش از یکسال از آخرین کار ایشان نگذشته باشد.

ظ : در خصوص شاغلینی که سوابق متنوعی از کارهای خود اعم از سینمایی ، سریال ، کوتاه و غیره ارائه میکنند و سوابق ایشان بر اساس شرایط فوق الذکر قابل تجمیع است.         

ه : افرادی که حداقل در 30 قسمت برنامه های ترکیبی که از V.O.D ها یا تلویزیون پخش می شوند.( این تبصره شامل حال منشیان صحنه تلویزیون، که استخدام تلویزیون یا قراردادی هستند نمی شود.)

از بند 5 ماده 4 اساسنامه.

 

دستور جلسه مجمع عمومی عادی :

1_ گزارش عملکرد هیات مدیره

2_ گزارش خزانه دار

3_ گزارش بازرس

4_ برگزاری انتخابات بازرس اصلی و علی البدل

هیات مدیره انجمن صنفی کارگری منشیان صحنه سینما استان تهران

۱۰ دی ۱۴۰۱ ۱۲:۰۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500