English
به خانه سینما خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 

اخبار

تودیع و معارفه نماینده هیئت مدیره خانه سینما در هیئت داوری

تودیع و معارفه نماینده هیئت مدیره خانه سینما در هیئت داوری
روز سه شنبه 22 آذرماه 1401 ، با حضور نمایندگان صنوف ، و تدوین کنندگان پیش نویس آئین نامه جدید داوری در خانه سینما نشستی برگزار شد. در این نشست همزمان با بررسی آئین نامه ، مراسم تودیع و معارفه نماینده هیئت مدیره خانه سینما در هیئت داوری انجام پذیرفت. در ابتدا آقای عسگرپور رئیس هیئت مدیره خانه سینما از تلاش ها و زحمات موثر آقای قلی پور طی چند سال حضور وی در هیئت داوری تشکر کرد و علی رغم تمایل هیئت مدیره ، تنها دلیل پذیرش استعفاهای مکرر ایشان که از سال پیش آغاز شده بود را اصرار و ابرام متوالی ایشان ذکر کرد. و خواهان تداوم همکاری ایشان با خانه سینما شد.
پس از آن ، آقای قلی پور از حسن نظر هیئت مدیره ، و همراهی و همدلی صمیمانه اعضاء هیئت داوری تشکر کرده و دلیل استعفایش را ، مشغله های شخصی و عدم امکان تلاش تمام وقت در مسئولیت محوله دانست و متذکر شد که در هر مورد ممکن دیگری با هیئت مدیره خانه سینما همراهی خواهد کرد ، چنانچه تا پایان تصویب آئین نامه داوری ، در کارگروه مربوطه ، جهت تسریع تصویب آن حضور خواهد داشت.
آقای جواد طوسی ، نایب رئیس شورای عالی داوری، و همچنین خانم رویا تیموریان، و آقایان پدرام اکبری و حسن آقاکریمی، اعضاء هیئت داوری، و آقای خندان وکیل مشاور خانه سینما درباره حضور موثر و شخصیت مستقل آقای قلی پور توضیحاتی دادند و قدردانی کردند.
در این جلسه آقای حمیدرضا آشتیانی پور، توسط آقای عسگرپور به عنوان نماینده جدید هیئت مدیره خانه سینما در هیئت داوری معرفی شده و برای ایشان آرزوی توفیق کردند.
۱۴ دی ۱۴۰۱ ۱۷:۱۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500