English
به خانه سینما خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 

اخبار

کثیریان دبیر نهمین جشن منتقدان شد

کثیریان دبیر نهمین جشن منتقدان شد
با پیشنهاد کمیته جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران و تصویب شورای مرکزی، کیوان کثیریان به عنوان دبیر نهمین جشن بزرگ منتقدان برگزیده شد. به گزارش روابط عمومی انجمن منتقدان، نهمین جشن منتقدان مهرماه جاری برگزار می شود و معرفی برگزیدگان آکادمی انجمن در سی و سومین جشنواره فیلم فجر و اهدای جوایز به آنها از جمله برنامه های این جشن است.

در نهمین جشن منتقدان از یک یا دو منتقد و هنرمند تجلیل و قدردانی خواهد شد. همچنین برگزیدگان هشتمین جشنواره سینما حقیقت که از سوی داوران انجمن منتقدان انتخاب شده اند در این جشن معرفی می شوند.

هشتمین جشن منتقدان مرداد ماه 93 با حضور چشمگیر اهالی سینما و چهره های پیشکسوت و جوان در تالار ایوان شمس برگزار شد. در این مراسم که با حضور گسترده نامزدهای اعلام شده در هر رشته همراه بود از ایرج صابری به عنوان منتقد و علیرضا داوودنژاد به عنوان هنرمند تجلیل به عمل آمد.

کیوان کثیریان هم اکنون رییس شورای مرکزی انجمن است، دبیری دوره های چهارم و پنجم جشن منتقدان را بر عهده داشته و عضو شورای برگزاری 8 دوره پیشین این جشن نیز بوده است.

محمد خزاعی (دوره دوم)، زهرا مشتاق (دوره سوم)، کیوان کثیریان (دوره های چهارم و پنجم)، علی علایی (دوره های ششم و هفتم) و جواد طوسی (دوره هشتم)؛ دبیران جشن های پیشین انجمن منتقدان بودند.

نهمین جشن بزرگ منتقدان سینمایی ایران مهرماه جاری در تهران برگزار می شود
۱۲ مهر ۱۳۹۴ ۱۳:۲۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500