English
به خانه سینما خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 

اخبار

داوران انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران آثار جشنواره سینما حقیقت را داوری می کنند

داوران انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران آثار جشنواره سینما حقیقت را داوری می کنند
حضور پررنگ انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران با ٢٣ داور و بیش از یکصد نقد مکتوب در نهمین جشنواره سینماحقیقت

بر اساس قرارداد همکاری میان مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی با انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران که همچون سال گذشته منعقد شده است، انجمن با نهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت همکاری نزدیک دارد و برگزاری جلسات نقد و بررسی فیلم های جشنواره با مشارکت انجمن انجام می شود. محمدرضا مقدسیان، خسرو نقیبی، شاپور عظیمی، علیرضا مجمع، علی اصغر کشانی و اصغر نعیمی در این جلسات حضور دارند.علاوه بر این همچون سال گذشته، نقد مکتوب بیش از یکصد فیلم بخش ملی و شهید آوینی و فیلم های بخش بین الملل توسط بیش از یکصد نفر از اعضای انجمن، نگاشته شده که به تدریج روی سایت جشنواره قرار می گیرد.

23 داور انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران در این دوره جشنواره، آثار بخش های مختلف جشنواره را قضاوت با و با جمع بندی آرای خود، جوایز انجمن را به منتخبان اهداء  خواهند کرد.

فیلم های بخش مستند بلند را مینا اکبری، جلیل اکبری صحت، محمدرضا باباگلی، محسن آزرم و محمد حمزه ای داوری می کنند، داوری بخش نیمه بلند به عهده  عدنان شاه طلایی، اکبر عبدالعلی زاده، صوفیا نصراللهی، محمدرضا لطفی و سیدرضا صائمی است همچنین  بهمن عبداللهی، گلاره محمدی و پیام مستوفی داوران بخش فیلم های کوتاه هستند. بخش شهید آوینی را نیز علی افشار، محمد دیندار، فرانک آرتا، پیمان شوقی و حمید باباوند داوری می کنند و در بخش پژوهش مسعود ثابتی، رضا مولایی، سمیه قاضی زاده، نیوشا صدر و محمد هاشمی حضور دارند.

 

۲۴ آذر ۱۳۹۴ ۱۱:۰۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500