English
به خانه سینما خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 

اخبار

مسعود نجفی رییس کانون طراحان و مدیران تبلیغات سینمای ایران شد.

مسعود نجفی رییس کانون طراحان و مدیران تبلیغات سینمای ایران شد.
انتخابات داخلی دومین شورای مرکزی کانون طراحان و مدیران تبلیغات سینمای ایران با حضور اعضای اصلی و علی البدل در خانه سینما برگزار شد.

نخستین جلسه شورای مرکزی  کانون طراحان و مدیران تبلیغات سینمای ایران با حضور اعضای اصلی و علی البدل این شورا  در  خانه سینما برگزار شد و در انتخابات داخلی این کانون مسعود نجفی به اتفاق آراء به عنوان رییس، سیروس سلیمی (نایب رییس)، مهدی سعدی (خزانه دار)، میثم میرزایی (دبیر) و منصوره بسمل به عنوان سخنگوی این کانون برگزیده شدند.

مسعود نجفی که در دوره گذشته این شورا هم به عنوان سخنگو  حضور داشت، متولد 1358 در تهران، دانش آموخته طراحی صنعتی بوده و از ابتدای دهه 80 همکاری‌اش را با «ایسنا» به عنوان خبرنگار سینمایی آغاز کرده است.

وی ضمن همکاری با نشریات و برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی، سردبیری ماهنامه «صداپیشه» را بر عهده داشته است. از دیگر فعالیت‌های او می‌توان به ساخت مستندهایی چون «قیصر 40 سال بعد»، «مرد آواها»، «یه اتفاق ساده»، «آقای بازیگر»، «جمشید در گلستان»، «حاج کاظم»، «سید سلیمان»، «سه روایت از زندان» و همچنین آماده‌سازی کتاب‌های «مرور 30 دوره جشنواره فیلم فجر»، «30 دوره جشنواره فیلم کوتاه تهران» و «30 سال جشنواره فیلم دفاع مقدس» و سردبیری بیش از 30 کاتالوگ جشنواره سینمایی از جمله فجر (5دوره)، کودک (2 دوره)، سینما حقیقت (5 دوره)، کوتاه تهران (6 دوره)، پلیس (3 دوره)، مقاومت (2 دوره)، فیلمنامه انقلاب اسلامی(3 جلد) و ویدئویی یاس اشاره کرد.

نجفی که دبیری سومین جشنواره فیلم  و عکس فناوری و صنعتی(فردا) را عهده دار بوده است علاوه بر حضور در شورای مدیران جشنواره‌ فیلم فجر در دوره‌های 30 و 31، نخستین جشنواره فیلم‌های ویدئویی و هیات داوران بخش سینمایی شانزدهمین جشن سینمای ایران، عضو انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی است.

خانه سینما مسوولیت جدید مسعود نجفی را که از یاران دیرین سینمای ایران و خانه سینما در عرصه رسانه ها است تبریک می گوید و برای وی موفقیت بیش از پیش آرزو می کند.

۲۹ دی ۱۳۹۴ ۰۹:۲۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500