English
به خانه سینما خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 

اخبار

پیام تبریک مدیرعامل خانه سینما به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک مدیرعامل خانه سینما به مناسبت روز خبرنگار

 سینمای شریف کشورمان امروز پرچمدار فرهنگ جمهوری اسلامی در عرصه های بین المللی است. دستیابی به چنین جایگاهی یقیناً مرهون همت سینماگران پرتلاش این دیار و پشتیبانی مردم هنرشناس و فرهنگ پروری است که به درستی این سینما را درک و حمایت می کنند.
بدون تردید نقش بی بدیل، مؤثر و غیر قابل انکار خبرنگاران و گزارشگران سرزمینمان در تحلیل، معرفی و انعکاس رویدادهای هنر – صنعتی که صرفاً با شناخت عمیق مخاطبانش جان می گیرد و به حیات خود ادامه می دهد، تحسین برانگیز و قابل ستایش است.
خانه سینما به نمایندگی از اعضای جامعه بزرگ اصناف سینمای ایران وظیفه خود می داند در آستانه فرا رسیدن " روز خبرنگار " ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، مراتب سپاس و قدرشناسی خود را از تلاش های صادقانه، بی تکلف، بی توقع و ارزشمند یاران رسانه ای ابراز نماید. در این روز گرامی آرزو می کنیم که خبرنگاران ارجمند حماسه های فرهنگی و هنری ایران اسلامی، هر چه زودتر به خواسته ها و مطالبات صنفی خود دست یابند و در سایه امنیت شغلی، تأمین اجتماعی و رفع نیازهای حرفه ای خود با سلامت و آرامش، دغدغه ای به جز نگارش و انعکاس اخبار موفقیت های فرهنگی و هنری کشور عزیزمان نداشته باشند .
امیدواریم در موقعیتی مناسب بتوانیم آیین پاسداشت این روز ویژه را آنگونه که شایسته است بر پا نماییم و با ادای دین خود و تکریم تلاشگران این عرصه، از همراهان رسانه ای سینمای ایران قدردانی کنیم.

                                                                                                                                                            محمد مهدی عسگرپور
                                                                                                                                                            مدیرعامل خانه سینما

۱۷ مرداد ۱۳۹۳ ۱۲:۳۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500