English
به خانه سینما خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 

اخبار

پانزدهمین جشن مدیران تولید سینما برگزار شد.

پانزدهمین جشن مدیران تولید سینما برگزار شد.
پانزدهمین جشن انجمن مدیران تولید سینمای ایران با حضور اعضای هیات مدیره خانه سینما، روسا و اعضای شوراهای مرکزی اصناف خانه سینما و جمع کثیری از سینماگران و میهمانانی نظیر مهندس مهدی چمران( رییس شورای اسلامی شهر تهران)، سردار مهدی ربانی (مسوول عملیات کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی)، مصطفی کواکبیان (نماینده مجلس شورای اسلامی)، خانواده سرلشکر خلبان شهید شیرودی، سعید کریمی (قاضی دیوان عدالت اداری) و... برگزار شد. عصر روز جمعه 11 تیرماه  سالن اصلی هتل انقلاب محل برگزاری پانزدهمین جشن انجمن صنفی مدیران تولید سینما بود که به رسم همه ساله از پیشکسوتان و فعالان صنف خود تقدیر کردند. این مراسم پس از تلاوت قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره مدیر تولید فقید سینما، زنده یاد ناصر برهان آزاد آغاز شد.

سپس  با دعوت مجری مراسم ،محمدمهدی عسگرپور  و محمدرضا مویینی (نایب رییس هیات مدیره خانه سینما) برای قدردانی و اهداء لوح تقدیر و تندیس انجمن به علی واجد سمیعی روی صحنه آمدند.

سپس  محمد بزرگ‌نیا (رییس شورای مرکزی کانون کارگردانان سینمای ایران) و یونس صباحی (بازرس انجمن صنفی مدیران تولید) برای قدردانی از مقصود جباری به صحنه‌ آمدند.

جباری در سخنان کوتاهی ضمن ابراز خرسندی از دریافت این لوح تقدیر از شخصیت‌ها و دولت‌مردان و به خصوص خانواده شهید شیرودی که در این مراسم حاضر بودند، تشکر کرد.

محمد طلوع دیگر مدیر تولیدی بود که با حضور ابراهیم فروزش (فیلمساز) و حسن آقاکریمی (رییس انجمن صنفی مدیران تولید سینما) مورد قدردانی قرار گرفت.

ابراهیم فروزش پس از اهدای لوح تقدیر محمد طلوع درباره او گفت: آقای طلوع بیش از سه دهه عمر خود را در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صرف کرده‌اند تا فیلم‌هایی در این کانون ساخته شود و این فیلم‌ها در جشنواره‌های داخلی و خارجی باعث سربلندی سینمای ایران شدند.

حسن آقاکریمی نیز در اظهار کرد: 15 دوره است که این جشن را برگزار می‌کنیم و من از تمام کسانی که برای اعتلای این حرفه تصمیم به برگزاری این جشن گرفتند، تشکر می‌کنم. بخصوص از مسعود اطیابی که بنیان‌گذار این جشن بود و همین‌طور اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی مدیران تولید سپاسگزارم.

مهدی چمران (رییس شورای اسلامی شهر تهران) و حمید جبلی نیز برای قدردانی از حمید مدرسی (از مدیران تولید فعال سینمای ایران) روی صحنه آمدند.

مدرسی پس از دریافت لوح تقدیر گفت: افتخار بزرگی است که این جایزه را می‌گیرم و تأثر خودم را از مرگ همکارم آقای برهان آزاد اعلام می‌کنم و امیدوارم همیشه خبرهای خوب در سینما باشد.

مهندس مهدی چمران نیز ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این مراسم از کسانی که در مقام مدیریت تولید در فعالیت‌های هنری نقش دارند اما کمتر در جامعه شناخته می‌شوند، قدردانی کرد و گفت: امیدواریم همه در مسیر، سعادت ایران و نمایش واقعیت‌های جامعه که هنوز موفق نشده‌ایم به درستی آن‌ها را در عرصه‌ی هنر دنیا نمایش دهیم، موفق باشند.

حمید جبلی نیز در سخنانی با بیان اینکه تماشاگران از وجود برخی مشاغل در سینما اصلاً خبر ندارند از برپایی این جشن ابراز خوشحالی کرد و گفت: خوشحالم که این دوستان در این مراسم مطرح می‌شوند تا تماشاگر کم‌کم با این حرفه‌ها آشنا شود و بداند غیر از هنرپیشه کسان دیگری هم پشت صحنه فعالیت ارزشمندی دارند.

او ادامه داد: کارگردان در حکم پدر فیلم است و درست است که مدیران تولید اکثراً مرد هستند اما آن‌ها نقش مادر یک فیلم را دارند که بچه را به دنیا می‌آورد و برای او دلسوزی می‌کند.

در بخش پایانی این مراسم که به تقدیر ویژه از مدیر تولید یک فیلم شاخص سال اختصاص داشت، سردار مهدی ربانی (مسئول عملیات کل سپاه پاسداران) و سیدعلی قائم‌مقامی (دبیر انجمن صنفی مدیران تولید سینمای ایران) روی صحنه آمدند و از طرف این انجمن لوح تقدیر ویژه خود را به محمود محمد طائمه به خاطر مدیریت تولید فیلم «ایستاده در غبار» اهدا کردند.

محمد طائمه در سخنان کوتاهی گفت: افتخار می‌کنم این جایزه را برای فیلم «ایستاده در غبار» که درباره سردار احمد متوسلیان است از دست یکی از همرزمان او می‌گیرم.

سردار ربانی نیز گفت: این تجلیل حُسن تقارنی است در این روز (روز قدس) با اهداف والایی که در نظر سردار احمد متوسلیان بود. حاج احمد از پیشتازان صحنه‌ی دفاع از مظلومیت فلسطین بود و من از مسئولانی که این فیلم را به یاد ایشان ساخته‌اند تشکر می‌کنم.

در این مراسم همچنین منصوره وافری (مدیر دفتر مدیرعامل خانه سینما) از طرف انجمن مدیران تولید و با حضور پروین صفری(رییس انجمن طراحان فیلم سینمای ایران)، پیمان جعفری (عضو) و یوسف صمدزاده (نایب رییس انجمن) مورد تقدیر قرار گرفت.

 

پانزدهمین جشن مدیران تولید 1 پانزدهمین جشن مدیران تولید 2 پانزدهمین جشن مدیران تولید 3 پانزدهمین جشن مدیران تولید 4 پانزدهمین جشن مدیران تولید 5 پانزدهمین جشن مدیران تولید 6 پانزدهمین جشن مدیران تولید 10 پانزدهمین جشن مدیران تولید 11 پانزدهمین جشن مدیران تولید 12 پانزدهمین جشن مدیران تولید 13
پانزدهمین جشن مدیران تولید 14
پانزدهمین جشن مدیران تولید 15
پانزدهمین جشن مدیران تولید 16
پانزدهمین جشن مدیران تولید 19
پانزدهمین جشن مدیران تولید 20
پانزدهمین جشن مدیران تولید 21
پانزدهمین جشن مدیران تولید 22
پانزدهمین جشن مدیران تولید 23                


۱۲ تیر ۱۳۹۵ ۰۹:۳۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500