English
به خانه سینما خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 

اخبار

فراخوان اینترنتی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت برای ثبت‌نام کارت‌های ویژه جشنواره

فراخوان اینترنتی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت برای ثبت‌نام کارت‌های ویژه جشنواره
روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، با اعلام این خبر افزود: ستاد برگزاری چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به منظور استفاده بهینه و کامل اصحاب رسانه‌های گروهی و اهالی و علاقمندان حوزه سینما و هنر انقلاب از برنامه‌های این رویداد مهم سینمایی، به طور محدود از میان واجدین شرایط ثبت‌نام بعمل آورده و نسبت به صدور کارت ویژه برای آنان اقدام می نماید. مهلت ثبت‌نام برای ارسال مدارک جهت صدور کارت ویژه تا تاریخ 95/6/8 اعلام شده است.

بر پایه این خبر، در این فراخوان ردیف‌های جداگانه ای برای چهار گروه شامل: منتقدان و خبرنگاران، شرکت‌کنندگان جشنواره، صنوف سینمایی و سایر فعالان فرهنگی طراحی و پیش‌بینی شده است و علاقمندان و متقاضیان در این گروه‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی http://moqavematfilmfest.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند. روابط عمومی جشنواره مقاومت توضیح داد: با انتخاب هرکدام از گروه‌ها، تکمیل فرم ارائه شده همراه با ارسال اینترنتی مدارک مورد نیاز ضروریست.

در همین راستا ضمن اشاره به این نکته که " تکمیل و ارسال فرم به منزله قطعیت صدور کارت نمی‌باشد"، موارد لازم در خصوص ثبت‌نام گروه‌ها بدین شرح اعلام گردیده است:

فرم ویژه منتقدان و خبرنگاران: ارسال تصویر پشت و روی کارت خبرنگاری یا کارت انجمن نویسندگان و منتقدان سینمایی با اعتبار کافی و یا معرفی‌نامه با مهر و امضای مدیر رسانه الزامی است.

* حضور گروه‌های رادیویی و تلویزیونی از طریق هماهنگی و دریافت معرفی‌نامه از سوی روابط عمومی جشنواره امکان پذیر است.

فرم ویژه شرکت کنندگان: این فرم شامل کلیه افرادی است که مبادرت به ارسال اثر به جشنواره نموده اند و لیکن آثارشان در بخش مسابقه پذیرفته نشده است.

فرم ویژه اعضای صنوف سینمایی: ارائه تصویر از کارت عضویت در یکی از صنوف خانه سینما و یا معرفی‌نامه مهر و امضا شده توسط رییس صنف الزامی است.

گفتنی است چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با شعار "تجلی گفتمان فرهنگی انقلاب اسلامی" به همت بنیاد فرهنگی روایت و انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس از 2 تا 9 مهرماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

۲ شهریور ۱۳۹۵ ۱۱:۱۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500